eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówOdbiór przeterminowanych leków i ich unieszkodliwianie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Chrzanów: Odbiór przeterminowanych leków i ich unieszkodliwianie
Numer ogłoszenia: 87748 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64604 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór przeterminowanych leków i ich unieszkodliwianie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) odbiór przeterminowanych leków (produkty lecznicze, wyroby medyczne w postaci płynnej, stałej oraz aerozole) zebranych w konfiskatorach ustawionych w 10 aptekach na terenie miasta Chrzanowa (wykaz aptek stanowi zał. nr 1), b) przewidywana ilość odbiorów z każdego konfiskatora - do 5, c) wymiary konfiskatora przeznaczonego do gromadzenia przeterminowanych leków, z którego odbierane są odpady - 120 cm x 40 cm x 40 cm; d) pojemność konfiskatora - 0,10 m3; e) odbiór z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu, po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego; f) pierwszy odbiór do 5 dni od daty podpisania umowy, g) zapewnienie właściwego standardu sanitarnego podczas odbierania odpadów, h) transport odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami do instalacji uprawnionej do unieszkodliwiania metoda termiczną, i) zapewnienie w czasie trwania umowy bezzwrotnych wkładów kartonowo-foliowych w specjalistycznych urządzeniach do gromadzenia odpadów w ilości odpowiadającej zakresowi zamówienia; j) sporządzanie Kart Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. Nr 249, poz. 1673) oraz przedkładanie ich oryginału Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.09 - 90.51.20.09 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór przeterminowanych leków i ich unieszkodliwianie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS MEDISON Sp. z o.o., ul. Puszkina 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3222,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3078,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3078,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające spełnia wszystkie powyższe przesłanki, gdyż: - zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22.03.2010r. w trybie przetargu nieograniczonego; - możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu; - przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego (ten sam rodzaj usług, te same kody CPV); - wartość zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.