eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszPrzebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz - ul. Żwirki i Wigury, Rybacka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 87757 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Susz: Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz - ul. Żwirki i Wigury, Rybacka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51841 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susz, krajowy numer identyfikacyjny 53030100000, ul. ul. Wybickiego 6, 14240 Susz, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552 786 015, faks 552 786 222, e-mail susz@susz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.susz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz - ul. Żwirki i Wigury, Rybacka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RLZP.I.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz - ul. Żwirki i Wigury, Rybacka". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "obiektem" lub "przedmiotem zamówienia". 2.Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: "Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz - ul. Żwirki i Wigury, Rybacka" obejmuje: Zadanie I - Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Suszu: Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - granice, pkt główne, repery, wytyczenie obiektu, obsługa w trakcie budowy i pomiar powykonawczy - 0,15km, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem - 888,00m2, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 127,10mb, wywiezienie płyt drogowych i krawężników samochodami z załadowaniem i wyładowaniem (miejsce odwozu wskaże inwestor) - 138,92m3, rury ochronne z tworzyw śr. 110 mm układane w wykopie - budowa - 78,50mb, wymiana zasuwy żeliwnej kielichowej o śr. 80 mm z uszczelnieniem ołowiem - w wykopie - 7szt., wyniesienie hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 80 mm poza chodnik - nowy hydrant - 1kpl. Kanalizacja deszczowa: wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kat.III - 101,00m3, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub. 20 cm - 37,00m2, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym - 6szt., podłącz. instalacji do sieci kanalizacyjnej - przykanaliki o śr. 150 mm z rur gładkościennych SN8 - 37,00mb, próba szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 150 mm - 37,00mb, zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3.0 m i szerokości 0.8-1.5 m; kat. gr. III-IV - 124,866m3, zagęszczenie zasypu wykopów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III - 124,866m3, roboty ziemne wykon .koparkami w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) - 23,866m3. Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40cm - 844,26m2, roboty ziemne wykon. koparkami w gr .kat .III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) - 337,704m3, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 20 cm - 844,26m2, ława pod krawężniki zwykłe i najazdowej betonowa z oporem - beton C12/15 - 21,539m3, przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 20,00mb, krawężniki betonowe wystające na +12 cm o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 223,90mb, krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 83,80mb, podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 755,46m2, pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej - 755,46m2, przełożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm - 100% kolor szary - wraz z regulacją urządzeń - 32,00m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm - 100% kolor szary - wraz z regulacją urządzeń - 755,46m2, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających i wymianą pokryw na żeliwne klasy D 400 - 5szt., regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 7szt. Chodniki, dojścia i zjazdy do posesji z kostki betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm - 728,83m2, roboty ziemne wykon. koparkami w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) - 218,649m3, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. chodników i dojść do posesji - grub. warstwy po zag. 15 cm - 728,83m2, ława pod obrzeża betonowa z oporem - beton C12/15 - 11,976m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 299,40mb, podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 580,00m2, podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 142,30m2, pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej - 637,60m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm - 20% kolor czerwony, 80% kolor szary - chodnik - wraz z regulacją urządzeń - 495,30m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm - 100% kolor czerwony wraz z regulacją urządzeń - 60,30m2. Roboty wykończeniowe: słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 4szt., przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - 4szt., ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III - 288,80m2, humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm oraz pielęgnacją przez okres gwarancji jakim będzie objęta inwestycja - 288,80m2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami. Wykonanie zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym stanowiącym załącznik nr I do Siwz Zadanie II - Przebudowa ulicy Rybackiej w Suszu: Branża drogowa: Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe ,granice, pkt. główne, stała obsługa w trakcie budowy, pomiar powykonawczy - 0,001ha, wykopy ręczne liniowe pod rury osłonowe - 11,52m3, montaż rur osłonowych dwudzielnych - 48,00mb, zasypywanie wykopów liniowych z zagęszczeniem gruntu - 11,52m3, usunięcie krzaków - 30,00m2, karczowanie pni - 1 szt., wywożenie dłużyc i karpiny na miejsce wskazane przez Inwestora - 32,01m3, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - 38,80m3, wywóz ziemi urodzajnej, miejsce wywozu wskazane przez Inwestora - 38,80m3. Rozbiórki: rozebranie schodów wraz z barieroporęczą, zjazdu, części jezdni z: płytek betonowych 50x50cm, trylinki, kostki betonowej, płyt ażurowych - 45,00m2, rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 30,00m, rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej - 8,00m, rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu - 2,42m3, rozbiórka murku przy ulicy Iławskiej - 1,8m2, rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach drewnianych osadzonych w gruncie - 172,5m2, wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji - 26,612m3. Jezdnia z kostki betonowej + próg zwalniający: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,4m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 864,62m3, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. 0,4m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 33,85m3, zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - 33,85m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 1101,10m2, krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm na podsypce piaskowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem - 353,50m, krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x25cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 27,50m, ława betonowa C12/15 z oporem pod krawężnik na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - 26,67m3, wzmocnienie nasypu geowłókniną separacyjną o gramaturze > 180g/m2 - 1101,10m2, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości jezdni - grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 1101,10m2, podbudowa z KŁSM 0/31,5 - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 984,10m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z regulacją urządzeń - 984,10m2, regulacja pionowa studzienek dla zaworów gazowych, tp, ks- 10 szt., wzmocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi gr. 8cm na podsypce piaskowej - 46,5m2, mury oporowe z prefabrykowanych elementów żelbetowych typu L - 100,00m2. Schody terenowe: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości schodów w gruncie kat. I-IV głębokości 45cm - 12,15m2, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - 5,468m3, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy wyrównująco-profilującej w korycie lub na całej szerokości schodów - grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm - 12,15m2, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości schodów - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 12,15m2, podbudowa betonowa pod schody - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, beton Rm= 6,0 - 9,0 MPa - 12,15m2, ściany betonowe proste gr. 20cm - beton C12/15 (B15) - murki oporowe - 29,44m2, schody betonowe - stopnie betonowe zewnętrzne na gotowym podłożu i ława fundamentowa - 9,792m3, obrzeża betonowe o wymiarach 25x6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 40,80m, nawierzchnie schodów z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (100% kolor) - 11,02m2, nawierzchnie schodów z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na klej mrozoodporny na murkach (100% kolor) - 3,68m2, poręcze schodów malowane, z rur stalowych, przymocowane śrubami lub spawane - 4,20m. Zjazdy z kostki betonowej: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 57cm - 53,65m2,wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - 30,581m3, ława betonowa C12/15 z oporem pod obrzeża na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - 2,18m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 54,50m, ława betonowa C12/15 z oporem pod krawężnik na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - 3,43m3, krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x25cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - 49,00m, wzmocnienie nasypu geowłókniną separacyjną o gramaturze >180g/m2 - 53,65m2, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości jezdni, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 53,65m2, podbudowa z KŁSM 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 20cm - 37,30m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z regulacją urządzeń - 37,30m2. Chodnika /dojście do posesji, schodów z kostki betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 50cm - 16,10m2, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - 8,05m3, ława betonowa C12/15 z oporem pod obrzeża na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - 1,608m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 40,20m, wzmocnienie nasypu geowłókniną separacyjną o gramaturze >180g/m2 - 24,10m2, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości jezdni, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 24,10m2, podbudowa z KŁSM 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15cm - 17,20m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z regulacją urządzeń - 17,20m2. Ogrodzenie: ogrodzenia z siatki ocynkowanej na słupkach stalowych obetonowanych - 75,00m2, bramka - furtka ocynkowana 1,52m x 1m, wypełnienie drut 5mm - 4 szt. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50mm - 7 szt., przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3m2 - 11 szt., oznakowanie odcinka drogi na czas prowadzenia robót drogowych - 1 kpl. Zieleń: plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie w gr. kat. I-III - 387,00m2, wykonanie trawników z roczną pielęgnacją z humusem oraz obsianie rowów drogowych trawą - 387,00m2, uporządkowanie terenu po wykonaniu zadania - 387,00m2. Branża sanitarna: Roboty przygotowawcze: wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0m wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 - 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV - 464,00m3, wykopy liniowe o szerokości 0,8 - 2,5m i głębokości do 3,0m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III - IV - 158,00m3, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15m3 w gruncie kategorii I - III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku - 35,00m3, zasypanie wykopów, fundamentów podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25cm) w gruncie kat. I - IV - 587,00m3, pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych, wykop o szerokości do 1,0 m i głębokości do 3,0 m, grunt kat. I - IV - 180,00m2, Igłofiltry o średnicy do 50mm wpłukiwane w grunt bezpośrednio bez obsypki do głębokości 4m - 15,00m, roboty pomiarowe pry liniowych robotach ziemnych (100mb = 1 szt) - 3 szt. Roboty podstawowe i montażowe: podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 15cm - 25,00m3, kanały z rur PVC SN8 łączonych na wcisk, śr. zewn. 200mm - 49,50m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn, 300mm - 211,00m, studnie z kręgów betonowych o śr. 1200mm (z osadnikiem 0,5m) - 10 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem 0,5m - 20szt., odwodnienie liniowe 1 x 10m - 1szt., przejście przez ściany tulejami stalowymi przy grubości ściany 20cm - dla średnicy 200mm - 16szt., przejście przez ściany tulejami stalowymi przy grubości ściany 20cm - dla średnicy 300mm - 18szt., próba wodna szczelności kanałów rurowych odcinki 200m - odc. - 2 prób., wymiana hydrantów pożarowych nadziemnych na podziemne o śr. 80mm - 6kpl., demontaż dwóch wpustów, zakorkowanie kanalizacji sanitarnej w dwóch miejscach - 2szt., w sytuacji możliwych kolizji odcinek przyłącza kanalizacji sanitarnej należy przebudować - 10,00mb. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury: roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, jezdnia, chodniki, dojścia, zjazdy, roboty wykończeniowe; - Przebudowa ulicy Rybackiej w Suszu: roboty przygotowawcze, jezdnia, zjazdy, chodniki, dojścia, schody, ogrodzenia, roboty wykończeniowe, kanalizacja deszczowa. 5.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45 23 31 20-6, 45 23 10 00-5 6.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 7.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty "równoważne" pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 9.Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 11.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 12.Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 13.Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 14.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 15.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 16.Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 20.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie I - Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Suszu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT260023.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Michalewski, michalewski.h@gmail.com, Dół 11, 14-200, Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190689.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190689.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321178.77
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadane II - Przebudowa ulicy Rybackiej w Suszu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT314972.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługwo - Handlowy Łukasz Kamiński, zuh.kaminski@op.pl, ul. Chopina 11, 82-550, Prabuty, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 322972.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 322972.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 523975.99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.