Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Ustka: dostawa artykułów spożywczych do DPS Machowino, z możliwością składania ofert częściowych zgodnie z grupami
Numer ogłoszenia: 87761 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Machowinie , Machowino 53, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8641292, faks 059 8641292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmachowino.mojbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych do DPS Machowino, z możliwością składania ofert częściowych zgodnie z grupami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (1 grupa produktów) Jaja konsumpcyjne (2 grupa produktów) Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (3 grupa produktów) Ryby przetworzone i konserwowane (4 grupa produktów) Owoce, warzywa i podobne produkty (mrożonki) (5 grupa produktów) Pieczywo, ciasta (6 grupa produktów) Produkty mleczarskie (7 grupa produktów) Art. ogólnospożywcze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5, 15.11.30.00-3, 15.21.10.00-0, 15.33.11.70-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpsmachowino.mojbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, Machowino 53, 76-270 Ustka, woj. Pomorskie, tel./faks (59) 846-12-92.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 09:00, miejsce: siedzibie zamawiającego (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaja konsumpcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 2 - (1 grupa produktów) Jaja konsumpcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 3 - (2 grupa produktów) Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 4 - (3 grupa produktów) Ryby przetworzone i konserwowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty (mrożonki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 5 - (4 grupa produktów) Owoce, warzywa i podobne produkty (mrożonki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo, ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 6 - (5 grupa produktów) Pieczywo, ciasta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 7 - (6 grupa produktów) Produkty mleczarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Art. ogólnospożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 8 - (7 grupa produktów) Art. ogólnospożywcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.93.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Bieżące remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Wymiana okien połaciowych na poddaszu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Mrożonki
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.