Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Kraków: Dostawa fluorometrycznego czytnika mikropłytek z jednym dyspenserem dla Kliniki Choroby Wieńcowej Instytutu Kardiologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-27/ZP/13
Numer ogłoszenia: 87767 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fluorometrycznego czytnika mikropłytek z jednym dyspenserem dla Kliniki Choroby Wieńcowej Instytutu Kardiologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-27/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fluorometrycznego czytnika mikropłytek z jednym dyspenserem dla Kliniki Choroby Wieńcowej Instytutu Kardiologii UJ CM w Krakowie. Parametry techniczne oraz warunki wymagane i punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z produkcji z 2013 r., musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do Zakładu Kardiochirurgii, Anestezjologii i Kardiologii Doświadczalnej, Instytut Kardiologii UJ CM, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków - Pracownia Biologii Molekularnej, I piętro, pok. 157. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia dla 3 pracowników. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od protokolarnej daty przekazania do eksploatacji. 6. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji. 7. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę do 48 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie. b) czas naprawy do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt, na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 36/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania: "Budowa oświetlenia przy ul. Bujaka"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Przedłużenie wsparcia technicznego do posiadanych licencji urządzeń FortiGate na 12 miesięcy na potrzeby WI AGH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
- Dostawa stanowiska badawczego do badania drgań mechanicznych systemów odzyskiwania energii z kontrolą optyczną; Nr sprawy: ZK-DZP.262.10.2025
- "DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
- "Zakup i dostawa wyposażenia w Projekcie pn. "Rozwój szkolnictwa branżowego w Zespole Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK "Jędrusie" w Połańcu" w Połańcu" nr FESW.08.04-IZ.00-0027/23 (II)".
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
- Dostawa wielofunkcyjnego czytnika mikropłytek.
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.