Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-13
Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tlenu i butli dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 87770 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tlenu i butli dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tlenu i butli dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy - w okresie 36 miesięcy, w podziale na 5 grup..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.19.00 - Tlen 24.11.18.00 - Azot ciekły 24.11.22.00 - Tlenki azotu 24.11.21.00 - Ditlenek węgla .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) w zakresie Grup nr 1, 3-4 koncesję/zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi (jeśli dotyczy), lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktu leczniczego (w przypadku wytwórców) (W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców, który będzie wykonywał czynności wymagające powyższego zezwolenia( koncesji), b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie pkt.III.3.2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie pkt.III.3.3 III.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie pkt.III.3.4 III.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie pkt.III.3.5 III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1 Aktualnego świadectwa rejestracji aktualnego na dzień składania ofert i/lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Unii Europejskiej zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz.U. 2001 Nr 126, poz. 1381 ze zm.) - dotyczy grup nr 1, 3-4; 2. Dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie Unii Europejskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm) i przepisami wykonawczymi - tzn: deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności CE oraz potwierdzenia zgłoszenia wyrobu medycznego do prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy grupy nr 5; 3. Aktualnego dokumentu potwierdzającego zgodność przedmiotu zamówienia z PN-C-84919:1997 - dotyczy grupy nr 2; 4. Aktualnych kart charakterystyki oraz/lub aktualnych kart charakterystyki produktu leczniczego - dotyczy wszystkich grup; 5. Aktualnego dokumentu (tj. Charakterystyka produktu leczniczego) potwierdzającego, że oferowany tlen medyczny posiada czystość nie mniejszą niż 99.5% zgodnie z obowiązującą Farmakopeą Europejską - dotyczy grupy nr 1 . 6. Aktualnego dokumentu potwierdzającego, że oferowany podtlenek azotu posiada zawartość podtlenku azotu nie mniejszą niż 98,0% - dotyczy grupy nr 3 .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
UWAGA! ZAMAWIAJĄCY WYMAGA DOŁĄCZENIA DO OFERTY ZAŁĄCZNIKA NR 1A (SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA) RÓWNIEŻ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (na elektronicznym nośniku danych np. płyta CD/CDR, w formacie edytowalnym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy (dni) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, w szczególności takich jak: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenia terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - zmiany cen jednostkowych brutto, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, c) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, d) w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, w terminie jej obowiązywania -przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych grup, e) wymaganym przez ewentualne zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy, f) cen brutto - w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, g) danych firmy Wykonawcy - jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) h) siedziby Zamawiającego - w przypadku jej zmiany, przy czym w/w zmiany wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, Administracja, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, Administracja, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/9 i Marii Skłodowskiej - Curie 30/13 w Bydgoszczy zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- 38/PA/2025 Przebudowa przegród zewnętrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa i montaż mebli medycznych
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego z dzierżawą zbiornika o pojemności 3 000 l - 4 000 l oraz gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Zakup i sukcesywna dostawa gazów medycznych w podziale na zadania
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.