Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Gdynia: Dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych wykonanych w technologii AGM, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji - dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 87775 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych wykonanych w technologii AGM, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji - dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych wykonanych w technologii AGM, (elektrolit uwięziony w seperatorach z włókna szklanego), fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji, bezobsługowych, zamkniętych i szczelnych. Charakter pracy akumulatorów: mieszany tj. praca buforowa i cykliczna. Akumulatory przeznaczone będą do zasilania oświetlenia oznakowania nawigacyjnego. Łączna ilość akumulatorów wynosi 85 szt., w tym: a) 55 szt. o parametrach: napięcie znamionowe -12 V pojemność znamionowa minimalna - 100 Ah wg C20 przy temp. 25 st. C waga nie mniejsza niż - 32 kg wymiary zewnętrzne z tolerancją ?2 mm: długość - 329 mm szerokość - 172 mm wysokość - 217 mm b) 30 szt. o parametrach: napięcie znamionowe -12 V pojemność znamionowa minimalna - 40 Ah wg C20 przy temp. 25 st. C waga nie mniejsza niż -14 kg wymiary zewnętrzne z tolerancją ?1,5mm: długość - 197 mm szerokość - 165 mm wysokość - 171 mm Inne wymogi dotyczące akumulatorów: 1) Bieguny (końcówki): na klemy lub śruby. 2) Każdy akumulator musi mieć czytelne napisy: producenta i nr serii. 3) Okres gwarancji na dostarczone akumulatory: 24 miesięcy od dnia dostawy (nie krótszy niż gwarancja producenta). Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór zużytych baterii akumulatorowych na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz aktach wykonawczych do ustawy. Miejsce dostawy akumulatorów: Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku - Westerplatte, 80 - 561 Gdańsk, ul Pokładowa 9. Wymagane dokumenty przy odbiorze akumulatorów: 1) Instrukcja obsługi w języku polskim. 2) Karta Odbioru Jakości. 3) Karta Gwarancyjna. Szczegóły dostawy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym część II SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, a w szczególności: 1) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia/przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonać co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, akumulatorów wykorzystywanych do zasilania oznakowania nawigacyjnego (np. akumulatorów ołowiowo-kwasowych wykonanych w technologii AGM lub żelowych, bezobsługowych) o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto dla 1 dostawy. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca musi wykazać się, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do IDW) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, doświadczenie oceniane będzie łącznie). 4. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) pełną dokumentację techniczno-eksploatacyjną oferowanych akumulatorów w języku polskim w formie papierowej. 5. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 44, tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 6206743 za zalicz poczt po przesłaniu zgłoszenia na e - mail: zam_pub@umgdy.gov.pl lub osobiście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 8 (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.