Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Białystok: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni: obróbki ręcznej i maszynowej, metrologii technicznej, montażu i obsługi maszyn i urządzeń
Numer ogłoszenia: 87800 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku , ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7421213, faks 85 7422923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zst.bialystok.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni: obróbki ręcznej i maszynowej, metrologii technicznej, montażu i obsługi maszyn i urządzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa (wraz z zapewnieniem rozładunku, montażu i testowego uruchomienia) sprzętu do pracowni: obróbki ręcznej i maszynowej (pkt 33-53), metrologii technicznej (pkt 54-59), montażu i obsługi maszyn i urządzeń (pkt 60-62), tj.: punkt 33 Płyta traserska szt. 3: płyta pomiarowa o wymiarach minimum 400x300 mm tolerancja płyty zgodna z normą minimum DIN 876/1 punkt 34 - Wiertarka kolumnowa z zamkniętą podstawą: moc minimum 550W średnica wiercenia w stali minimum 16 mm obroty wrzeciona od 290 do 2300 obr/min zmienne prędkości obrotowe wrzeciona (minimum 12) zamknięta podstawa pod maszynę zasilanie 230 V osłona uchwytu wiertarskiego punkt 35 - Szafa BHP, 1 - drzwiowa jednoosobowa - szt. 10: wykonana z blachy stalowej jedna komora wewnątrz minimum jedna górna półka szafa zamykana zamkiem pokryta farbą proszkową punkt 36 - Szafa kartotekowa 2 drzwiowa: minimalne wymiary szafy: szerokość 1050 mm x głębokość 500 mm x wysokość 2000 mm wykonana z blachy stalowej pokryta farbą proszkową wewnątrz szafy minimum cztery półki możliwość regulacji półek szafa zamykana na kluczyk punkt 37 - Stół warsztatowy z blatem obitym blachą i szafką - szt. 5: stół warsztatowy z blatem fabrycznie pokrytym blachą wymiary minimum długość 1300 mm, szerokość 600mm, wysokość 800 mm szafka zintegrowana ze stołem lub przykręcona na stałe i zamykana na kluczyk punkt 38 - Wiertarka bezudarowa - szt. 2: uchwyt wiertarski pozwalający na mocowanie wierteł do 13 mm moc minimum 740W elektroniczna regulacja prędkości możliwość zmiany kierunku obrotów (P/L) punkt 39 - Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa: 2-biegowa wiertarko-wkrętarka 16-stopniowa regulacja momentu obrotowego regulacja prędkości 2 akumulatory litowo-jonowe 18V w walizce z ładowarką punkt 40 - Kompresor - sprężarka: pojemność zbiornika minimum 200 litr liczba cylindrów minimum 2 wydajność minimum 490 l/min ciśnienie maksymalne 10 bar silnik minimum 3.0 kW zasilanie 400V przewód pneumatyczny zwijany, średnica min 10 mm, o długości min 10m z szybkozłączami 1/4 punkt 41 - półautomat spawalniczy: 8-stopniową regulację prądu spawania płynna regulacja prędkości podawania drutu wraz z miękkim startem płynna regulacja wyłączenia gazu osłonowego wybór trybu pracy 2-takt / 4-takt / spawanie punktowe płynną regulację czasu spawania punktowego zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe sterownika spawanie drutem stalowym, nierdzewnym i aluminiowym zakres regulacji prądu spawania 35-210 A możliwość spawania drutem od 0,6 mm szpula drutu spawalniczego 0,6 mm szpula drutu spawalniczego 0,8 mm zasilanie 400V butla na ARGON punkt 42 - Klucz udarowy - szt. 2: końcówka trzpienia: 1/2 przyłącze 1/4 maksymalny moment obrotowy minimum 540 Nm średnie zużycie powietrza maksimum 130 l/min komplet nasadek długich rozmiar od 10 mm do minimum 24 mm, na trzpień 1/2 punkt 43 - Podnośnik Pneumatyczny (poduszka) - szt. 2: udźwig 3,5 tony punkt 44 - Pistolet lakierniczy: grawitacyjny sposób podawania farby przyłącze powietrza: 1/4 średnie zużycie powietrza maksymalnie: 290 l/min pojemność zbiornika minimum: 0,6 l dysza: 1,3 mm lub 1,4 mm punkt 45 - Piaskarka Kabinowa: minimalny obszar roboczy 945x605x605mm zużycie powietrza max 700 l/min ciśnienie robocze od 2,75 BAR maksymalne ciśnienie do 8,5 BAR fabrycznie wmontowane oświetlenie kabiny wymienna folia ochronna w oknie (5 zapasowych w komplecie) podłączenie ciśnienia - szybkozłącza 1/4 punkt 46 - Szlifierka podwójna: tarcze szlifierskie (średnica x grubość x otwór): 150 x 20 x 20 mm w komplecie minimalna prędkość obrotowa: 2.900 /min moc minimum : 350 W punkt 47 - Szlifierka kątowa - szt. 2: minimalna moc 1050 W prędkość obrotowa minimum 9500 obr/min średnica tarczy 125 mm klucz do odkręcania tarczy w komplecie punkt 48 - Nożyce do blachy: minimalna grubość cięcia stali węglowej 1,6 mm minimalna grubość cięcia aluminium 2,3 mm minimalna grubość cięcia stali nierdzewnej 1,2 mm napięcie elektryczne 230 V moc minimum 400 W punkt 49 - Dźwigniowe nożyce do blachy: grubość blachy ciętej minimum 5 mm długość noża minimum 250 mm punkt 50 - Imadło obrotowo-kątowe: minimalna szerokość szczęk (A): 100 mm minimalna wysokość szczęk (B): 40 mm minimalne rozwarcie(R): 80 mm kąt nachylenia: 0-90 kąt obrotu: 360 punkt 51 - klucz dynamometryczny 1/2: zakres regulacji momentu obrotowego: 40 - 200Nm możliwość przestawienia na prawe i lewe obroty w twardym opakowaniu punkt 54 - Zestaw pomiarowy z minimalnym wyposażeniem: suwmiarka cyfrowa minimum: 150 mm suwmiarka noniuszowa 150 mm mierząca z dokładnością do 0,02 mm - 4 szt. suwmiarka noniuszowa 150 mm mierząca z dokładnością do 0,05 mm - 4 szt. głębokościomierz minimum: 150 mm mikrometr: 0-25 mm - 2 szt. mikrometr: 25-50 mm - 2 szt. mikrometr: 50-75 mm - 2 szt. kątomierz: 120 mm czujnik zegarowy: 0 - 10 mm - 3 szt. statyw magnetyczny 3 ramienny szczelinomierz 13-płytkowy: 0,05-1,00 mm wzorzec do gwintów 60o: Metryczny/UNC średnicówka z czujnikiem zegarowym o zakresie : 18 - 160 mm punkt 55 - Kątomierz elektroniczny: pełen zakres pomiaru kąta jednoliniowy wyświetlacz LCD zatrzymanie ostatniego wskazania na wyświetlaczu punkt 56 - Płytki wzorcowe 2 komplety (po 87szt każdy): wykonane z hartowanej stali specjalnej spełniający normę DIN 861/1. łączna ilość płytek 1 kompletu : 87 sztuk zakres wartości : 1.001-1.009 mm ilość płytek (odstęp co) : 9 (0.001 mm) zakres wartości : 1.01-1.49 mm ilość płytek (odstęp co) : 49 (0.01 mm) zakres wartości : 0.50-9.50 mm ilość płytek (odstęp co) : 19 (0.50 mm) zakres wartości : 10.00-100.00 mm ilość płytek (odstęp co) : 10 (10.00 mm) punkt 57 - wałeczki pomiarowe do gwintów 2 komplety: 48 szt. w każdym zestawie długość wałeczków 70 mm, po 3 szt. każdego rodzaju w zestawie skok gwintu 0,5 - 6 mm punkt 58 - Wzorce chropowatości 2 komplety: wzorce uwzględniają 6 różnych metod obróbki i po 6 różnych wartości współczynnika Ra dla każdej z nich wykonane ze stali nierdzewnej stopowej odporne na zadrapania punkt 60 - Prasa hydrauliczna z pompą ręczną: prasa z napędem ręcznym regulowana prędkość tłoka manometr ciśnienia w układzie hydraulicznym samoczynny powrót tłoka zawór przeciążeniowy ustawiana wysokość łoża nacisk minimum 10 ton punkt 61 - Ściągacz do sprężyn - hydrauliczny: ściągacz do sprężyn hydrauliczny 1000 kg nacisku możliwość wykorzystania przy kompletnym aucie bez rozbierania nadwozia komplety uchwytów do sprężyn o średnicy 78-130 mm oraz 105-182 mm minimalny zakres wysuwu tłoka: 100 mm - 250 mm.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na podstawie oświadczenia Oferent wykaże również: 1) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zst.bialystok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.zst.bialystok.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i z budżetu państwa. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa fantomów
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.