To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Gliwice: Wykonanie usług kalibracji pipet oraz systemu do terapii śródoperacyjnej dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Nr sprawy nadany przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-4/16
Numer ogłoszenia: 87804 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9932 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kalibracji pipet oraz systemu do terapii śródoperacyjnej dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach Nr sprawy nadany przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-4/16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług kalibracji pipet oraz systemu do terapii śródoperacyjnej dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, zwanym dalej Zamawiającym. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie usług kalibracji pipet; Zadanie nr 2 Wykonanie usług kalibracji systemu do terapii śródoperacyjnej. W zakresie zadania nr 1: a) wykonaniem usług kalibracji jest objętych 305 sztuk pipet stanowiących własność Zamawiającego, zgodnie z wykazem będącym załącznikiem nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1); b) wykonywanie usług kalibracji pipet obejmuje następujące czynności: 1)jeżeli konieczne - wykonanie naprawy niezbędnej do przeprowadzenia kalibracji tak, by przekazane Zamawiającemu pipety po kalibracji były w pełni sprawne i gotowe do pracy po kalibracji; 2)kalibracja; 3)konserwacja; 4)sprawdzenie; 5)dostarczenie pipet po kalibracji do siedziby Zamawiającego. c) każdorazowo, po wykonanej usłudze kalibracji danego pakietu Wykonawca wystawi certyfikaty (świadectwa) w języku polskim, osobny dla każdej pipety oraz - jeżeli dotyczy - dokument potwierdzający wykonanie napraw innych, z wyszczególnieniem zakresu wykonanych prac i użytych części zamiennych. Ww dokumenty zatwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego będą każdorazowo podstawą do zapłaty fakturyd) certyfikat zostanie dostarczony wraz ze zwróconym Zamawiającemu sprzętem, w terminie określonym w rozdziale V pkt. 1.1 c) niniejszej SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Usługi kalibracji systemu do terapii śródoperacyjnej obejmują nastepujące urządzenia współpracujące z systemem terapii śródoperacyjnej INTRABEAM PRS 500 CONTROL UNIT o nr seryjnym 6402501233: a)źródło promieniowania XRS Intrabeam XRS4 nr ser. 507130 - kalibracja 2 razy w okresie trwania umowy (pierwsza niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak odebranie sprzętu od Zamawiającego nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego ). Wykonawca zobowiązuje się wykonać pierwszą kalibrację w czasie 8 tygodni od daty odebrania sprzętu od Zamawiającego, a drugą niezwłocznie po upływie ważności certyfikatu w takim samym czasie, co pierwszą. b)elektrometr Unidos PTW nr seryjny. T10005-50387 - kalibracja 1 raz w okresie trwania umowy, (odebranie sprzętu nastąpi w ciągu 14 dni od zgłoszeniu drogą e-mail , fax przez Zamawiającego.), Wykonawca zobowiązuje się wykonać kalibrację w czasie 8 tygodni od daty odebrania urządzenia od Zamawiającego. c) komora jonizacyjna IRON CHAMBER HOLDER nr ser. TN2334 2A-260 - kalibracja 1 raz w okresie trwania umowy, (odebranie sprzętu nastąpi w ciągu 14 dni od zgłoszeniu drogą e-mail , fax przez Zamawiającego) Wykonawca zobowiązuje się wykonać kalibrację w czasie 8 tygodni od daty odebrania urządzenia od Zamawiającego. Podmiot wykonujący kalibrację wyżej wymienionych elementów dostarczy elementy zastępcze na czas kalibracji oraz wystawi certyfikat (świadectwo kalibracji) na rzeczoną usługę, zgodnie z normą DIN / ISO 9001 lub EN 29001 dla Pracowni Radioterapii Konwencjonalnej i Śródoperacyjnej z Zakładu Radioterapii Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Termin przyjazdu Wykonawcy celem instalacji elementów zastępczych jest elementem oceny oferty i może wynosić maksymalnie 4 dni robocze (z wyłączeniem sobót), licząc od chwili jego dostarczenia do Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie usług kalibracji pipet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. SERVMED JOLANTA CZAPNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. SERVMED JOLANTA CZAPNIK SPÓŁKA JAWNA
- P.W. SERVMED Jolanta Czapnik Sp. j., ul. Karpacka 61, 93-536 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27785,70
Oferta z najniższą ceną: 27785,70 / Oferta z najwyższą ceną: 27785,70
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie usług kalibracji systemu do terapii śródoperacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CARL ZEISS Sp. z o.o., ul. Naramowicka 76, 61-622 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230982,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284108,84
Oferta z najniższą ceną: 284108,84 / Oferta z najwyższą ceną: 284108,84
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- [4WOG-1200.2712.17.2025] Zakup z dostawą niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice, w podziale na 8 części.
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.