To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Świeradów-Zdrój: Usuwanie skutków powodzi z 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Strażacka w Świeradowie-Zdroju (km 0+420 - 0+640) [powódź sierpień 2011 r.]
Numer ogłoszenia: 87835 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108012 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Strażacka w Świeradowie-Zdroju (km 0+420 - 0+640) [powódź sierpień 2011 r.].
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na wykonaniu nakładki na istniejącą nawierzchnię ze wzmocnieniem uszkodzonej nawierzchni kompozytem siatki i włókniny do zbrojenia nawierzchni bitumicznych. W miejscach wyraźnie wskazujących na brak nośności podbudowy należy rozebrać istniejącą konstrukcję i wykonać dodatkowo stabilizację podłoża oraz ułożyć nową podbudowę z kruszywa. Jezdnię ograniczyć krawężnikiem drogowym 15/30/100 cm bez ścięcia, zatopionym do projektowanego poziomu nawierzchni jezdni. Dodatkowo projekt przewiduje dobudowę pasa szerokości 2 m o nawierzchni z betonu asfaltowego służącego do składowania śniegu. Rozwiązanie takie umożliwia sprawniejsze odprowadzanie wody z roztopionego śniegu, co wyklucza rozsadzanie konstrukcji wskutek rozmarzania i zamarzania wody przesiąkającej pod konstrukcję. Ponadto pas w okresie letnim służyć może jako ciąg pieszy lub rowerowy. W zakresie odprowadzenia wód opadowych odbudowa polega na wykonaniu dodatkowych ścieków z kostki brukowej kamiennej wraz z wpustami kanalizacji deszczowej odprowadzającymi wodę do rowu, oczyszczeniu i ponownym uformowaniu rowów odwadniających oraz wymianie istniejących przepustów pod drogą. Tak wykonana odbudowa zapewni zabezpieczenie jezdni przed kolejnymi nawalnymi opadami deszczu. Parametry konstrukcyjne dotyczące nawierzchni i podłoża opisano w pkt. 1.6.4. Roboty zasadnicze polegają na: 1) wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, 2) wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych, 3) ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem oraz ścieków z kostki kamiennej, 4) wykonaniu nowej konstrukcji na poszerzeniach jezdni, 5) ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, 6) ułożeniu kompozytu do wzmocnienia nawierzchni, 7) ułożeniu nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Dane dotyczące obmiaru robót: ETAP 2.1: 8) powierzchnia jezdni istniejąca: 1130 m2 9) powierzchnia jezdni - poszerzenia jezdni: 815 m2 10) powierzchnia projektowanego pasa do składowania śniegu: 450 m2 11) długość oporników 15/30/100 cm: 369 mb 12) długość obrzeży chodnikowych 8/30/100 cm: 220 mb 13) ściek z kostki granitowej: 280 mb 14) pobocza: 210 m2 15) rowy: 210 mb 16) ściany czołowe przepustu: 3 szt. 17) przepusty PEHD 400: 17 m 18) wpusty uliczne D400: 2 szt. 19) studnie rewizyjne 1200: 1 szt. 20) przykanaliki PEHD 200: 13 m Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowaną warstwę wyrównawczą. Niweleta jezdni podnosi się średnio o 14 cm. Założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu ze spadkami o wartości 2% zgodnie z rysunkiem D1 - projekt zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejących rowów odwadniających. Ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Dopuszcza się zastosowanie gruntu rodzimego pod warunkiem zaakceptowania przez Inspektora Nadzoru. Konstrukcję przepustów i ścian czołowych wykonać zgodnie z rys. D5. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Podstawowym wymogiem dla studzienek stosowanych w sieci kanalizacyjnej z rur tworzywowych jest ich szczelność, zarówno na eksfiltrację wody do gruntu jak i infiltrację wód gruntowych do wnętrza rurociągu. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wg BN-62/6738-07 wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe O450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików O200 PVC. PROJEKTOWANE PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE: NAWIERZCHNIA JEZDNI: 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm 3. kompozyt do wzmacniania nawierzchni asfaltowych 4. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości średnio 100 kg/m2 NAWIERZCHNIA NA POSZERZENIACH: 5. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 6. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm 7. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie 8. warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm NAWIERZCHNIA NA PASIE DO SKŁADOWANIA ŚNIEGU: 9. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 10. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm 11. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie 12. warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm POBOCZA: Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm warstwą grubości 15 cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JELENIOGÓRSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JELENIOGÓRSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Dworcowa 26, 58-460 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1096948,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321508,05
Oferta z najniższą ceną: 321508,05 / Oferta z najwyższą ceną: 326910,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych"
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.