To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Jurata: Dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Ośrodka Wczasów MSWiA KAPER w Juracie
Numer ogłoszenia: 87836 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60898 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wczasów MSWiA "Kaper", ul. Mestwina 45, Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6752863, faks 058 6752164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Ośrodka Wczasów MSWiA KAPER w Juracie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w ilościach oraz szczegółowym asortymencie opisanych w SIWZ. Wymagane parametry jakościowe: Dostarczane wyroby muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości zdrowej żywności tj.: - muszą być w pierwszym gatunku i jakości - posiadać wymagane atesty i certyfikaty, - muszą być świeże i posiadać maksymalny termin przydatności do spożycia, - muszą być dostarczane przez uprawnione osoby, transportem odpowiednim do rodzaju przewożonych artykułów (aktualne badania i dopuszczenia SANEPIDU)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88604.90 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Sezamek Sp. J., Kolejowa 1, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 88604.90
- Oferta z najniższą ceną: 88604.90 oferta z najwyższą ceną: 92835.50
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.