Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Inowrocław: Wykonanie robót budowlanych obejmujących
1.przebudowę szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego, modernizację klatki schodowej w segmencie 2 A, wymianę sufitu podwieszanego w holu głównym, roboty malarskie i elektryczne w klatce schodowej w segmencie 2 A,
2.wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami instalacyjno doziemnymi, wymianę separatora tłuszczów ze ścieków bazy żywienia
Numer ogłoszenia: 87858 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących 1.przebudowę szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego, modernizację klatki schodowej w segmencie 2 A, wymianę sufitu podwieszanego w holu głównym, roboty malarskie i elektryczne w klatce schodowej w segmencie 2 A, 2.wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami instalacyjno doziemnymi, wymianę separatora tłuszczów ze ścieków bazy żywienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych obejmujących 1.przebudowę szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego, modernizację klatki schodowej w segmencie 2 A, wymianę sufitu podwieszanego w holu głównym, roboty malarskie i elektryczne w klatce schodowej w segmencie 2 A, 2.wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami instalacyjno doziemnymi, wymianę separatora tłuszczów ze ścieków bazy żywienia. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac Zadanie nr 1 a)przebudowę szybu windowego polegającą na wyburzeniu ściany szybu i wybudowaniu ściany z przesunięciem, b)wymianę dźwigu osobowego wraz z drzwiami do kabiny na każdej kondygnacji oraz odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na jego użytkowanie typ dźwigu został ujęty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zadania załącznik nr 3 do siwz. c)modernizację klatki schodowej polegającą na przedstawieniu aranżacji wystroju architektonicznego i kolorystycznego klatki schodowej wymiana posadzki, balustrad schodowych, instalacji elektrycznej oraz stolarki drzwiowej według załączonych przedmiarów i siwz, d)wymianę sufitu podwieszanego na holu głównym, wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, wykonanie robót malarskich. Należy bezwzględnie przyjąć, iż prace na holu głównym wykonywane będą bez wyłączenia holu z użytkowania dla celów komunikacji pieszej przez kuracjuszy i inne osoby. W związku z powyższym należy przyjąć wykonanie tunelu z zadaszeniem dla ruchu pieszego przez hol główny kalkulacja własna oferenta. Zadanie nr 2 a)wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych na terenie sanatorium polegające na wyburzeniu elementów betonowych starej nawierzchni placu pod miejsca postojowe, b)wykonanie doziemnych instalacji : rurociągi centralnego ogrzewania, oświetlenia placu, instalacji i wpustów deszczowych, odkrycie i przedstawienie do opinii inspektora nadzoru sieci kanalizacyjnej z wymianą odtłuszczacza z budynku kuchni, c)docieplenie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic budynku bazy żywienia, d)ułożenie kostki betonowej z wyznaczeniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych na zaprojektowanych warstwach podkładu z okrawężnikowaniem według dokumentacji technicznej i wykonawczej, e)demontaż istniejącego separatora i montaż nowego separatora wraz z robotami przyłączeniowymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości Zadanie nr 1 13.700,00 zł trzynaście tysięcy siedemset zł 00/100 Zadanie nr 2 3.600,00 zł trzy tysiące sześćset zł 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z wwym. warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy do oferty winny być dołączone następujące dokumenty 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty winny być dołączone następujące dokumenty 2.1.potwierdzające przynależność kierownika budowy i kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.2. potwierdzające uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót branży:budowlanej, elektrycznej uprawnienia odpowiednie do wykonywanych robót. 3.W celu potwierdzenia, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty winny być dołączone następujące dokumenty 3.1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. Zadanie nr 1 50 000 euro Zadanie nr 2 20 000 euro W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane zgodnie z wyborem Zamawiającego tj. pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Strona , która otrzymuje dokumenty lub informacje pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informacje do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informacje pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub faksu. Nr faksu zamawiającego: 0-52 355 - 26 - 26 wewn. 339. Adres poczty elektronicznej zamawiającego ilona.orzelska@przytezni.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sanatorium Uzdrowiskowe Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ul. Przy stawku 12 88 - 100 Inowrocław - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego finansowane jest w części z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego, modernizacja klatki schodowej w segmencie 2 A, wymiana sufitu podwieszanego w holu głównym, roboty malarskie i elektryczne w klatce schodowej w segmencie 2 A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 a)przebudowa szybu windowego polegającą na wyburzeniu ściany szybu i wybudowaniu ściany z przesunięciem, b)wymiana dźwigu osobowego wraz z drzwiami do kabiny na każdej kondygnacji oraz odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na jego użytkowanie typ dźwigu został ujęty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zadania - załącznik nr 3 do siwz. c)modernizacja klatki schodowej polegająca na przedstawieniu aranżacji wystroju architektonicznego i kolorystycznego klatki schodowej /wymiana posadzki, balustrad schodowych, instalacji elektrycznej oraz stolarki drzwiowej według załączonych przedmiarów i siwz, d)wymiana sufitu podwieszanego na holu głównym, wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, wykonanie robót malarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami instalacyjno doziemnymi, wymiana separatora tłuszczów ze ścieków bazy żywienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 a)wykonanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych na terenie sanatorium polegające na wyburzeniu elementów betonowych starej nawierzchni placu pod miejsca postojowe, b)wykonanie doziemnych instalacji : rurociągi centralnego ogrzewania, oświetlenia placu, instalacji i wpustów deszczowych, odkrycie i przedstawienie do opinii inspektora nadzoru sieci kanalizacyjnej z wymianą odtłuszczacza z budynku kuchni, c)docieplenie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic budynku bazy żywienia, d)ułożenie kostki betonowej z wyznaczeniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych na zaprojektowanych warstwach podkładu z okrawężnikowaniem według dokumentacji technicznej i wykonawczej, e)demontaż istniejącego separatora i montaż nowego separatora wraz z robotami przyłączeniowymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.