eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Remont budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej 9



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 87860 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Oborniki Śląskie: Remont budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej 9
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka 1, 55120 Oborniki Śląskie, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 713 102 295, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://oborniki-slaskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej 9

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.190.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych (modernizacja) fragmentu budynku przy ul. Parkowej 9 dz.nr 11, AM 8 w Obornikach Śląskich. Przedmioty dodatkowe: I. LOKALIZACJA I STAN ISTNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: Teren inwestycji znajduje się na działce nr 11 w obrębie ewidencyjnym Oborniki Śląskie, na arkuszu mapy nr 8. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Oborniki Śląskie przedmiotowa działka zlokalizowana jest na obszarach 4.1 U-MW, w strefie "A" ochrony konserwatorskiej, a przedmiotowy budynek znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Dojazd do działki zapewniony jest od strony północnej- ulicą Parkową. Istniejący stan zagospodarowania działki: Działka nr 11, na której jest posadowiony budynek znajduje się w spisie zabytków architektury i budownictwa, pod numerem 92- zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Oborniki Śląskie oraz w wykazie zabytków powiatu trzebnickiego pod poz. 62 w zakładce gm. Oborniki Śląskie. II. ZAKRES ROBÓT OBJĘTY ZAMÓWIENIEM: UWAGA: Przed przestąpieniem do realizacji zadania wykonawca zobligowany jest do ustawienia oraz zainstalowania do istniejących instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz do instalacji elektrycznej, kontenera sanitarnego dostarczonego przez Zamawiającego. Natomiast po ukończeniu robót budowlanych wykonać demontaż instalacji podłączeniowych kontenera sanitarnego oraz przywrócić teren do stanu pierwotnego. Jednym z warunków dokonania końcowego odbioru robót będzie odłączenie kontenera sanitarnego od powyższych instalacji , przygotowanie do transportu oraz załadunek 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE 1) Demontaż pokrycia dachowego (papa, deskowanie, krokwie). 2) Demontaż instalacji wod-kan, C.o. oraz kotła gazowego wraz z kominem. 3) Rozbiórka muru piętra wraz ze ścianką działową od strony korytarza. 4)Rozbiórka stropu (sklepienie ceglane na stalowych dźwigarach). 5) Odkopanie od zewnątrz ścian, a następnie rozbiórka muru parteru do poziomu posadzki. 6) Rozbiórka posadzki piwnicy. 7)Rozbiórka ściany fundamentowej. 8)Usunięcie podłoża pod posadzką oraz gruntu pod projektowane ławy fundamentowe ok.( 50-60 cm). UWAGA: przed przystąpieniem do rozbiórki dokładnie rozpoznać sposób podparcia konstrukcji budynku głównego nad sanitariatami. W razie wątpliwości skontaktować się z projektantem. 2. ROBOTY BUDOWLANO-MONTAŻOWE. 1) Wymiana podłoża pod posadzką (ok. 15cm) oraz gruntu pod projektowane ławy fundamentowe( ok. 50-60cm). 2) Wykonanie ław fundamentowych. 3)Wykonanie warstwy chudego betonu w poziomie posadzki piwnicy. 4)Wymurowanie ścian piwnic do poziomu wieńca W1 i W2. 5)Ułożenie stropu WPS. 6) Wymurowanie ścian piętra do poziomu wieńca W2 wraz z osadzeniem nadproży okiennych oraz nadproża drzwi zewnętrznych z belekL19 oraz zabetonowaniem gniazd stalowych belek stropu. 7) Montaż więźby dachowej. 8) Wykonanie poszycia z desek o gr. 25. 9) Roboty dekarskie wraz z pokryciem dachowym. 10) Inne roboty towarzyszące. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych. 3) Wykonanie tynków i powłok malarskich. 4) Roboty posadzkarskie. 5) Ścianki działowe i konstrukcyjne. 6) Wykonanie sufitów podwieszanych. 7) Wykonanie elewacji obiektu. 4. INSTALACJE SANITARNE 1) Instalacja wody użytkowej: a) rurociągi z tworzyw sztucznych z oprzętem; b) termiczna izolacja rurociągów; c) baterie umywalkowe; d) baterie natryskowe; e) montaż wodomierzy i zaworów antyskażeniowych 2) Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej: a) rurociągi z PCV z osprzętem; b) rurociągi żeliwne z osprzętem; c) wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego oraz żeliwne; d) rury wywiewne z PCV; e) umywalki pojedyncze porcelanowe z półpostumentem porcelanowym; f) miski ustępowe z elementami montażowymi montowanymi na ścianie; g) kabiny natryskowe kompletne półokrągłe z szybami ze szkła hartowanego; h) umywalki porcelanowe i pochwyty dla niepełnosprawnych; 3) Instalacja centralnego ogrzewania a) rurociągi stalowe z osprzętem, izolowane; b) grzejniki stalowe jednopłytowe i dwupłytowe z osprzętem ; c) grzejniki stalowe łazienkowe z osprzętem; 4) Instalacja gazu: a) rurociągi stalowe z osprzętem; b) zestawy aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowych; c) szafki gazowe; d) podgrzewacz pojemnościowy wody 5) Instalacja wentylacji: a) przewody wentylacyjne z blachy stalowej z osprzętem; b) podstawy dachowe stalowe kołowe; c) wyrzutnie dachowe kołowe; d) wentylatory; 5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1) Instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych z osprzętem. 2) Instalacja połączeń wyrównawczych. 3) Rozdzielnie. III. INFORMACJE DODATKOWE 1) Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155966.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASCOMPLEX Adam Stążka, adam.stazka@ascomplex.com, ul. Kościuszki 13E/1, 56-100, Wołów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1, pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.