Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Siemianowice Śląskie: Dostawa, montaż i uruchomienie ekranu diodowego
Numer ogłoszenia: 87872 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik" , Park Pszczelnik 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2280848, 2204352, faks 032 2280848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.siemianowice.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie ekranu diodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zewnętrznego ekranu diodowego wraz z urządzeniami służącymi do jego obsługi. Ekran diodowy przeznaczony będzie głównie do obsługi imprez sportowych. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2010). 1.Ekran diodowy powinien spełniać następujące wymogi: -rozmiar ekranu - nie mniejszy niż 20 m2, nie większy niż 21,6m2 -kąt świecenia poziomy - nie mniej niż 120 stopni -kąt świecenia pionowy - nie mniej niż 50 stopni -jasność świecenia - nie mniej niż 5500 NIT -raster fizyczny - nie większy niż 25 mm -raster optyczny - nie większy niż 12,5 mm -zużycie prądu - średnie 300W na m2 , maksymalne 600W na m2 -składowe punktu świetlnego - 2R1G1B -ilość kolorów - nie mniej niż 16 mln -częstotliwość odświeżania - nie mniej niż 600 Hz -proporcje obrazu - 16:9 -wyświetlanie obrazu - nie mniej niż 50 ramek na sekundę -zakres temperatur pracy co najmniej -200C do plus 500C -wilgotność pracy w zakresie -co najmniej od 10procent do 90 procent -żywotność diod - nie mniejsza niż 100 000h -przetwarzanie koloru - co najmniej 16 bitowe -zastosowanie układów diod LED z zabezpieczeniem termicznym -sygnał sterujący wejściowy-wyjściowy modułem w standardzie DVI - w celu zapewnienia szybkiej diagnostyki oraz testowania ekranu. -zastosowanie układu monitorująco-sterującego pracą układu (watchdog) onastępujących funkcjach: -sterowanie zasilaniem ekranu, automatyczne włączanie i wyłączanie ekranu, - automatyczne sterowanie jasnością ekranu w zależności od otoczenia zewnętrznego, -zdalna, programowa zmiana jasności i charakterystyki korekcyjnej za pomocą dedykowanego oprogramowania -waga do 3 ton wraz z konstrukcją nośną Wraz z ekranem Wykonawca ma obowiązek dostarczyć: Urządzenia peryferyjne gwarantujące niezakłócone wyświetlanie obrazów podczas ich przełączania z dowolnego wejścia na dowolne inne wejście (przy założeniu, że sygnały te nie są synchroniczne) - np. skaler i konsola do obsługi skalera. Urządzenia powinny zostać skonfigurowane i dostarczone w przenośnej szafie sterowniczej RACK 19 cali, wyposażonej w kółka. Wymagane jest, aby urządzenia pozwalały na ręczne przełączanie sygnałów, bez konieczności wykorzystania komputera sterującego. Wymagane jest synchroniczne przełączanie sygnału wideo i audio. Dodatkowo zestaw musi zawierać, co najmniej: -1 stacjonarny odtwarzacz DVD o parametrach minimalnych: Odczyt DVD Video, DVD-R,-RW, DVD+R,+RW, DVD-R DL SVCD, VCD CD, CD-R,RW DivX, WMV filmy video z USB MP3, WMA JPEG Terminale: 1 x HDMI (1080p), 1 x wyjście Component , 1 x Euro-SCART, 1 x wyjście współosiowe, USB, komputer sterujący typu notebook o minimalnych wymaganiach: - Procesor zgodny z architekturą x 86, 32-bitowy, przeznaczony do zastosowań mobilnych, energooszczędny, ze zintegrowanym kontrolerem pamięci. Pojemność pamięci RAM co najmniej 3072MB w technologii nie gorszej niż DDR II, o częstotliwości min. 533MHz Dysk twardy o pojemności co najmniej 250GB z interfejsem SATA lub SATAII Matryca o przekątnej 15.4 cala WXGA, wykonana w technologii TFT LCD. Karta graficzna z pamięcią o pojemności co najmniej 512 MB w technologii DDR lub DDR II Wbudowana karta dźwiękowa, głośniki zamontowane w obudowie komputera Wbudowany napęd optyczny typu DVD+,-R+,-RW Double Layer Urządzenie wskazujące TouchPad z 2 przyciskami Wbudowane porty wejścia,wyjścia - co najmniej 3 porty USB 2.0, 1 port RJ-45, 1 port Rj-11, Fire Wire IEE 1394 Wbudowana karta sieciowa Ethernet pracująca w standardzie co najmniej 10BASE-T,100BASE-TX z interfejsem RJ-45 Wbudowana bezprzewodowa karta sieciowa pracująca co najmniej w standardzie IEEE 802.11b,g licencjonowane oprogramowanie notebooka oprogramowaniem: System operacyjny Microsoft Windows XP lub równoważny, współpracujący z systemami eksploatowanymi przez Zamawiającego. Przez systemy eksploatowane przez Zamawiającego rozumie się w szczególności: możliwość uruchamiania pakietu Microsoft Office w wersji co najmniej 2002 Możliwość uruchamiania pakietu Corel Draw X3 Graphics Suite oprogramowanie do prostej obróbki i edycji wideo, tworzenia prezentacji i efektów, pakiet oprogramowania do edycji grafiki rastrowej i wektorowej oprogramowanie do odtwarzania prezentacji, reklam, plików multimedialnych itp. oprogramowanie do obsługi zawodów hokeja na trawie, umożliwiające wyświetlanie co najmniej: nazw drużyn, wyniku, czasu gry, zegara, części gry sterowniki do wszystkich urządzeń zamontowanych w oferowanym modelu komputera, zapewniające prawidłową ich pracę w środowisku zainstalowanego systemu operacyjnego. 2 monitory LCD, wykonane w standardzie RACK 19 cali, przeznaczone do podglądu sygnałów, o przekątnej, co najmniej 7 cali, 1 ręczna kamera formatu DV o następujących cechach: praca przy oświetleniu od 2 luksów, zoom optyczny min 12x, optyczny stabilizator obrazu, rozdzielczość kamery 530 linii obrazu TV, kolorowy wizjer, dwukierunkowy port IEEE 1394, wejście -wyjście analogowe, kolorowy ekran min LCD 2,5cala. -Pokrowiec na kamerę -Kabel sygnałowy do kamery w odcinkach min. 2x100m -Statyw kompatybilny z zaoferowaną kamerą - o parametrach nie gorszych niż: Głowica: Dopuszczalne obciążenie: co najmniej 6kg Kąt nachylenia: co najmniej od +90 stopni do -60 stopni Kąt panoramowania: 360 stopni Przeciwwaga dla kamery o masie 2,5 kg Mocowanie: zatrzask z jedna czwarta cala i trzy siódme cala śrubami do kamery Dwustopniowy aluminiowy statyw: Dopuszczalne obciążenie: co najmniej 25kg Waga: maksymalnie 3,2 kg Zakres regulacji: co najmniej od 40 cm do 180 cm. -Akcesoria i okablowanie niezbędne do prawidłowej pracy systemu zgodnie z wymaganiami postawionymi w SIWZ 1. Inne wymagania: a. okres gwarancji w.w sprzętu - 36 miesięcy, b. bezpłatne przeglądy okresowe ekranu diodowego - minimum co pół roku w czasie trwania gwarancji, c. bezpłatny serwis (skuteczne usunięcie usterki w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia) dostarczonego sprzętu -w okresie gwarancyjnym, d. dostarczenie instrukcji obsługi i konfiguracji ekranu diodowego oraz instrukcji obsługi poszczególnych elementów dostarczonego sprzętu, w języku polskim e. dostarczenie wszelkich wymaganych prawem certyfikatów i deklaracji wymaganych dla tego typu urządzeń po wykonaniu i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, f. przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w obsłudze dostarczonego sprzętu 3. Zarówno ekran, jak i jego osprzęt powinny sprostać trudnym warunkom atmosferycznym w trakcie eksploatacji, w tym silnym wiatrom i ulewnym deszczom. 4.Do oferty Wykonawca winien załączyć Parametry techniczne oferowanego sprzętu -Dodatek nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 7 do Oferty) 5.Ekran diodowy winien zostać dostarczony wraz z konstrukcją nośną i zainstalowany przez Wykonawcę na istniejących słupach znajdujących się na terenie Kompleksu Sportowego Siemion zlokalizowanego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2 - opis techniczny konstrukcji wraz z jej rysunkiem poglądowym zawiera Dodatek nr 6 do SIWZ. UWAGA! Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym postępowaniem w celu rozpoznania sposobu montażu konstrukcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, z których każda obejmuje dostawę wraz z montażem stacjonarnego ekranu diodowego o powierzchni nie mniejszej niż 20m2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.siemianowice.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Pszczelnik
Ul. Park Pszczelnik 3
41 - 100 Siemianowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Pszczelnik, Sekretariat Ul. Park Pszczelnik 3 41 - 100 Siemianowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 - od września do grudnia 2024r.
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.