To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących, w tym usuwanie awarii w zakresie robót instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 87886 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7948 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących, w tym usuwanie awarii w zakresie robót instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty remontowe w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia w branży instalacji elektrycznych w zakresie niżej wymienionych robót zawartych w Przedmiarze robót: 1. demontaż i montaż opraw oświetleniowych, 2. demontaż i montaż gniazd wtyczkowych, puszek i łączników, 3. demontaż i montaż rozdzielnic oraz aparatów w rozdzielnicach, 4. montaż korytek i rur instalacyjnych, 5. wymiana i uzupełnienie źródeł światła w oprawach wewnętrznych i zewnętrznych, 6. kucie bruzd, 7. układanie przewodów, 8. pomiary elektryczne. 2. Wszystkie roboty remontowe, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonane w oparciu o Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 4.W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiektach czynnych Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: - godziny realizacji prac uciążliwych dla pracowników Urzędu Miejskiego od godz.16.00 do godz.22.00, oraz w sobotę od godz. 7.00 do godz.22.00, - kolejność realizacji prac remontowych, - zabezpieczanie mebli i komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, w których prowadzone będą prace, - systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu, i in. materiałów z rozbiórki, - natychmiastowe i skuteczne usuwanie wszelkich szkód. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, - organizowanie i zagospodarowanie miejsca (terenu) wykonywanych prac, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz.251 z późniejszymi zmianami), - wykonanie niezbędnych odbiorów, - posiadać dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego). 6. Roboty wykonywane będą na podstawie ustalonego zakresu rzeczowego robót, które będą określane w Kartach remontu/awarii. Rozpoczęcie robót w terminie dwóch dni po otrzymaniu od Zamawiającego Karty Remontu, a w przypadku awarii rozpoczęcie niezwłoczne. Wstępne oszacowanie ich wartości na podstawie zryczałtowanych cen jednostkowych podanych w ofercie. 7. W przypadku powstania awarii - przystąpienie do usunięcia i zabezpieczenia jej skutków w ciągu 2 godz. od telefonicznej informacji od Zamawiającego, który każdorazowo sporządza Protokół konieczności usunięcia awarii z określeniem zakresu robót do wykonania. 8. Za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe (kosztorysem powykonawczym) na podstawie ofertowych cen jednostkowych i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. Roboty nieujęte w przedmiarze robót/awarie zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych. Dla materiałów budowlanych i instalacyjnych nie ujętych w kosztorysie ofertowym, ceny rynkowe przed dokonaniem zakupu muszą być zaakceptowane przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. 10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 102494.41 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEM - BUD Sp. z o.o., ul. Kowalska 106, 51-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 102494,41
- Oferta z najniższą ceną: 102494,41 oferta z najwyższą ceną: 185512,72
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Przebudowa ulicy Wiosennej w Bogatyni II etap - II RAZ
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Modernizacja pompowni ścieków sanitarnych w rejonie ul. Wspólnej
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Dostępne szkoły w Gminie Jabłoń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.