To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 87899 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Pszczyna: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Brzeźce, Studzionka, Wisła Mała, Wisła Wielka, wchodzącej w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W) w woj. śląskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69790 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75558-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny: 276255074; ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. Śląskie, tel./fax 32 4492312, e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl strona internetowa Zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. 3 Maja
10,
43-200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 4492300, 032 4492399, faks
324 492 345, e-mail
zamowienia@powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Adres profilu: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Brzeźce, Studzionka, Wisła Mała, Wisła Wielka, wchodzącej w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W) w woj. śląskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.272.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest:Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Brzeźce, Studzionka, Wisła Mała, Wisła Wielka, wchodzącej w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W) w woj. śląskim. 2.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: a.Usunięcie na mapie ewidencyjnej i w części opisowej rozbieżności generowanych przez system w postaci synchronizacji uproszczonej oraz uzupełnienie konturów budynków ujawnionych na mapie obiektami trwale z nimi związanymi, takimi jak: tarasy, werandy, wiatrołapy, schody, podpory, rampy, wjazdy do podziemia, podjazdy dla osób niepełnosprawnych; pozyskanymi z numerycznej mapy zasadniczej.b.Weryfikacja zgodności, zmodyfikowanej w powyższy sposób, treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym na gruncie, opis sposobu zagospodarowania tych działek i budynków, dla których konieczna będzie aktualizacja danych w bazie, ustalenie działek dla których niezbędna będzie klasyfikacja gleboznawcza kontrolna w celu usunięcia wątpliwości co do prawidłowości klasy bonitacyjnej i rodzaju gleby.c.Pomiar uzupełniający ustalonych w terenie zmian w danych dotyczących budynków; w tym brakujących obiektów trwale z nimi związanych oraz zasięgów użytków gruntowych i ustaleń dokonywanych przez klasyfikatora gleboznawczego (odkrywki kontrolne, zweryfikowane zasięgi).d.Weryfikacja adresów działek i budynków na podstawie dostępnych rejestrów publicznych oraz wyników wywiadu terenowego.e.Przypisanie w bazie EGiB: a)elektronicznych numerów ksiąg wieczystych wszystkim działkom, lokalom oraz budynkom znajdującym się na gruntach oddanych w wieczyste użytkowanie, a w przypadku gdy działka nie ma założonej księgi - przypisanie jej oznaczenia dokumentów określających własność,b)wszystkim działkom ewidencyjnym identyfikatora rejonu statystycznego, c)właściwym działkom i budynkom numeru rejestru zabytków prowadzonego na podstawie przepisów o ochronie dóbr kultury, d)działkom ewidencyjnym stanowiącym drogi publiczne; numery tych dróg nadane na podstawie przepisów o drogach publicznych i dodatkowo nazwę ulicy, jeżeli droga publiczna pełni tę funkcję, e)budynkom, działkom oraz adresom zamieszkania podmiotów ewidencyjnych właściwych nazw ulic i miejscowości, wszystkim budynkom w bazie rodzaju wg KŚT oraz klasy wg PKOB, f)działkom ewidencyjnym stanowiącym obiekty fizjograficzne, takie jak: cieki, zbiorniki wodne, parki, uroczyska leśne - nazwy tych obiektów, f.Weryfikacja ujawnionych w bazie EGiB danych dla nieruchomości lokalowych stanowiących odrębny przedmiot własności na podstawie zapisów w księgach wieczystych oraz wyeliminowanie w bazie stwierdzonych rozbieżności - liczba lokali ujawnionych w księgach wieczystych i bazie ewidencyjnej winna być identyczna.g. Uzupełnienie w bazie - część opisowa brakujących numerów:a)PESEL dla osób fizycznych - na podstawie analizowanych ksiąg wieczystych oraz udostępnionych dobrowolnie przez właścicieli, przy okazji opracowywania w terenie protokołu ze sposobu zagospodarowania działek i budynków lub w czasie wyłożenia danych do wglądu,b)REGON - w odniesieniu do osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą z jednoczesną weryfikacją nazewnictwa tych podmiotów.h.Uporządkowanie nazw grup i podgrup rejestrowych oraz scalenie jednostek rejestrowych wyłącznie dla osób fizycznych. i.Weryfikacja atrybutów opisowych punktów granicznych działek ujawnionych w bazie EGiB (w kartotece punktów) w oparciu o archiwalne dokumenty pomiarowe oraz uzupełnienie jej punktami, które nie zostały w niej dotychczas ujawnione. j.Porównanie danych ewidencyjnych przedmiotowych z danymi ujawnionymi w dziale I ksiąg wieczystych oraz opracowanie zawiadomień adresowanych do właściwego Sądu o stwierdzonych rozbieżnościach między tymi danymi, a także opracowanie wykazu działek, które są w badanych księgach a nie mają odpowiednika w bazie.k. Porównanie danych podmiotowych ujawnionych w KW i bazie oraz opracowanie zestawienia ustalonych rozbieżności.l. Weryfikacja schematu osi ulic i dróg.m. Wykonanie skanów wszystkich dokumentów analogowych, opracowanych w terenie i w czasie prac kameralnych, stanowiących podstawę ujawnienia zmian w bazie oraz podpięcie skanów do bazy.n.Opracowanie odpowiednich wykazów zmian dla potrzeb: ujawnienia zmian danych ewidencyjnych działek, w tym likwidacji w działkach użytków gruntowych o pow. mniejszej od 100 m2 ,usunięcia z bazy użytków gruntowych dr, S, N i Ls nie spełniających wymogów rozporządzenia oraz aktualizacji danych ewidencyjnych budynków. o.Wyłożenie opracowanego projektu operatu opisowo-kartograficznego dla obrębów do publicznego wglądu w siedzibie starostwa przez 15 dni roboczych, uczestniczenie w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do protokołu przez weryfikujących dane, sprawdzenie w terenie czy uwagi są zasadne, opracowanie dokumentacji dla potrzeb wydania decyzji rozstrzygających zarzuty, zgłoszone w terminie 30 dni od dnia opublikowania w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego informacji starosty o tym, że dane ujawnionew projekcie stają się danymi obowiązującymi.p.Skompletowanie zgromadzonej dokumentacji z uwzględnieniem oczekiwań Zamawiającego. 2.Ogólne dane statystyczne opisujące przedmiot zamówienia (część opisowa):a.Obręb: Brzeźce: pow. 748ha ; liczba działek: 1376, liczba budynków:646,liczba lokali: 2.b. Obręb: Studzionka, pow. 2313ha; liczba działek: 3249, liczba budynków: 1415; liczba lokali: 50. c.Obręb: Wisła Mała, pow. 760ha; liczba działek: 1092, liczba budynków: 753; liczba lokali: 1 d.Obręb: Wisła Wielka, pow. 921ha; liczba działek: 2367; liczba budynków: 1327; liczba lokali; 7.RAZEM: pow: 4742ha; liczba działek 8084ha; liczba budynków: 4141; liczba lokali: 60 3.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.9 Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.Szczegółowy zakres prac zawierają załączniki do SIWZ nr 1a Opis przedmiotu zamówienia i 1b do siwz Warunki Techniczne. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia opisany w pkt. III. SIWZ udziela się w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości poniżej 209 000EUR na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 71355000-1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
70000000-1
Dodatkowe kody CPV:
72314000-9,
71354000-4,
71356100-9,
71354300-7,
71700000-5,
72312100-6,
71355000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT335000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 418200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 4151 S tj. ul. Leśników w Kobiórze
- Bezpieczne Przedszkole - utwardzenie terenu wraz z wymianą ogrodzenia przy Przedszkolu nr 1 w Pszczynie
- Dostawa konstrukcji wsporczych złożonych ze słupków i wysięgników z rur stalowych do znaków drogowych
- Przebudowa ul. Pośpiecha w Pszczynie
- Przebudowa przepustu w ciągu DP nr 4116S tj. ul. Uzdrowiskowej w Goczałkowicach-Zdroju w km 1+225
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.