Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Gdańsk: PRACE GEODEZYJNE ZWIĄZANE Z ZAŁOŻENIEM OSNOWY REALIZACYJNEJ ORAZ OZNACZENIEM PASA DROGOWEGO DLA ZADANIA: BUDOWA MOSTU PRZEZ RZ. WISŁĘ KOŁO KWIDZYNA WRAZ Z DOJAZDAMI W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 90.
Numer ogłoszenia: 87915 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE GEODEZYJNE ZWIĄZANE Z ZAŁOŻENIEM OSNOWY REALIZACYJNEJ ORAZ OZNACZENIEM PASA DROGOWEGO DLA ZADANIA: BUDOWA MOSTU PRZEZ RZ. WISŁĘ KOŁO KWIDZYNA WRAZ Z DOJAZDAMI W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 90..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem osnowy realizacyjnej oraz oznaczeniem pasa drogowego dla zadania: Budowa mostu przez rz. Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN dla Części nr 1 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) oraz 10 000 PLN dla Części nr 2 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1)Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - 500 000 PLN dla CZĘŚCI Nr 1; - 500 000 PLN dla CZĘŚCI Nr 2. W przypadku składania oferty na obie Części, Wykonawca musi wykazać średnie roczne przychody za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości sumy wymaganych wartości. Wartości przychodu podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. 2) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300 000 PLN - dla każdej Części zamówienia. Wartości ubezpieczenia podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu ubezpieczenia. 2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) dla CZĘŚCI Nr 1 - ZAŁOŻENIE OSNOWY REALIZACYJNEJ 1)geodeci - minimum 2 osoby (w tym kierownik robót dla CZĘŚCI NR 1), posiadające aktualne uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 od co najmniej 10 lat oraz opracowaniu osnów geodezyjnych na zlecenie administracji publicznej, w tym doświadczenie przy wykonywaniu osnów dla potrzeb budowy dróg krajowych, polegające na uczestnictwie w wykonaniu minimum 2 umów w ciągu ostatnich 3 lat. Kierujący pracami geodeta (kierownik robót dla CZĘŚCI NR 1), powinien posiadać -oprócz uprawnień wskazanych wyżej - także uprawnienia zawodowe w zakresie 4 od co najmniej 10 lat oraz udokumentowane referencjami Zamawiającego / Zlecającego doświadczenie przy opracowaniu osnów geodezyjnych na zlecenie administracji publicznej minimum 3 usługi w okresie ostatnich 3 lat, w tym 1 usługę dotyczącą zakładania osnów na drogach krajowych. b) dla CZĘŚCI Nr 2 - WYZNACZENIE I UTRWALENIE PUNKTÓW GRANICZNYCH ORAZ ZNAKÓW PD PASA DROGOWEGO 1)geodeci - minimum 3 osoby, posiadające aktualne uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 od co najmniej 10 lat oraz doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji geodezyjnej dotyczącej dróg krajowych w zakresie podziałów nieruchomości i ustalenia granic pasów drogowych - polegające na uczestnictwie w wykonaniu minimum 2 umów w ciągu ostatnich 3 lat. Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r., Nr 240, Poz. 2027, z późn. zm.). Informacja o kandydatach musi być przedstawiona - oddzielnie dla każdej Części zamówienia - zgodnie z pkt D.3. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie Części, kandydaci wskazani dla CZĘŚCI NR 1, nie mogą być jednocześnie wskazani dla CZĘŚCI NR 2. 3.Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a)dla CZĘŚCI Nr 1 - trzy prace w zakresie opracowania i wykonania geodezyjnych osnów na zlecenie administracji publicznej, o wartości łącznej netto co najmniej 200 000 PLN, w tym jedną pracę polegającą na opracowaniu i wykonaniu osnów realizacyjnych dla potrzeb dróg krajowych o wartości co najmniej 100 000 PLN; b)dla CZĘŚCI Nr 2 - cztery prace w zakresie sporządzania dokumentacji wymaganej w postępowaniu prowadzonym na zlecenie organów administracji publicznej dotyczącej podziałów i ustaleniu granic o łącznej wartości netto co najmniej 300 000 PLN, w tym 2 prace w zakresie wykonania podziałów i ustalenia granic pasów drogowych dróg krajowych o wartości netto co najmniej 100 000 PLN. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na obie Części, Wykonawca musi wykazać ilości wykonanych usług i ich wartości łączne (za okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy), w wysokości sumy wymaganych ilości i łącznych wartości wykonanych usług. Wartości wykonanych usług podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień protokolarnego odbioru zadania. 4.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (punkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Część sprawozdania finansowego, tj. rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.1.1.). 2.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość określoną w pkt B.1.2.). 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ i Załącznika do tego formularza - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. dla osób wskazanych w pkt B.2. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień geodezyjnych geodetów oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY) zgodny z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Gdańsku, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5.
Opłata 8,50 PLN
Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, w pokoju nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Podwykonawstwo Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie może powierzyć realizacji usług Podwykonawcom. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁOŻENIE OSNOWY REALIZACYJNEJ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres Części Nr 1 wchodzą: 1.Analiza istniejącej osnowy wysokościowej (w tym punktów wykorzystanych do nawiązania przy opracowaniu mapy) z pomiarem kontrolnym tych punktów - 20 punktów; 2.Analiza istniejącej osnowy poziomej z pomiarem kontrolnym jw. - 50 punktów; 3.Zgłoszenie pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, opracowanie i zatwierdzenie projektu osnowy realizacyjnej - 24 punkty; 4.Wybór punktów osnowy realizacyjnej, stabilizacja, pomiar 24 punkty; 5.Opracowanie wyników, wyrównanie sieci, sporządzenie operatów (3 szt.), przekazanie operatu do zasobu geodezyjnego. Sporządzenie zestawień porównawczych - 24 punkty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYZNACZENIE I UTRWALENIE PUNKTÓW GRANICZNYCH ORAZ ZNAKÓW PD PASA DROGOWEGO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres Części Nr 2 wchodzą: 1. Wyznaczenie, trwała stabilizacja i pomiar punktów granicznych - 600 punktów; 2. Wyznaczenie, stabilizacja oraz pomiar słupów PD (pasa drogowego) - 650 punktów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji (...)
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- ,,Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha"
- Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Niwecką w Sosnowcu".
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.