Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Rybnik: Szkolenia dla bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VI działania 6.1 poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt STRATEGIA DO SUKCESU.
Numer ogłoszenia: 87930 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku , ul. Jankowicka 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4226095 w. 210, 4221623, faks 032 4223962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VI działania 6.1 poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt STRATEGIA DO SUKCESU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs kasjer handlowy - dla 15 osób. 2. Kurs spawanie MAG - TIG dla 15 osób. 3. Kurs kierowca operator wózków jezdniowych dla 15 osób. 4. Kurs kadry - płace dla 15 osób. 5. Kurs operator sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych dla 10 osób. 6. Kurs księgowy dla 15 osób. 7. Kurs spawanie El - MAG dla 15 osób. 8. Kurs własna firma dla 10 osób. 9. Kurs krawiec dla 15 osób. 10. Kurs magazynier dla 10 osób. 11. Kurs kosmetyczka dla 10 osób. 12. Kurs pracownika ochrony fizycznej osób i mienia dla 10 osób. 13. Kurs murarz-tynkarz dla 5 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 9 kwietnia 2008 r. z póź. zm.) oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca, który nie spełnia warunków wynikających z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony. Oferta, która nie spełnia wszystkich wymogów SIWZ zostanie odrzucona. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 10.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych WUP właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na rok 2009 lub jego aktualizacja na ten 2009 rok. g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 10.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - załącznik nr 6, b) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - referencje, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności w trakcie realizacji zamówienia - załącznik nr 3, d) przedstawienie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki gwarantujących realizację niniejszego zamówienia- opis wraz ze zdjęciami. 10.3 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) atest lub jednorazową zgodę na szkolenie wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - Gliwice W-07/IS-41 (dot. kursu spawania metodą Mag-Tig oraz kursu spawania metodą El-Mag), b) Potwierdzenie uzyskania uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach (dot. kursu kierowcy operatora wózków jezdniowych oraz kursu magazyniera), c) upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (dot. kursu operatora sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 30
- 3 - c) Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 10
- 4 - d) Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
ul. Jankowicka 3
44-200 Rybnik
pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku ul. Jankowicka 3 44-200 Rybnik pokój 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VI działania 6.1 poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt STRATEGIA DO SUKCESU..
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
- Dostawa jednostek transportowych kopalnianej kolei podziemnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Modernizacja systemu odprowadzania wody do pompowni PGWiR S.A. Jastrzębie Zdrój z osadnika wód dołowych nr 1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej, działu IT, działu ochrony danych osobowych i pracowników Starostwa oraz przeprowadzenie testów socjotechnicznych
- Organizacja kursów/szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "ZSCKR Oleszyce wspiera uczniów"
- Organizacja konferencji pn. "Młodzi cyfrowi. Współczesne zagrożenia dla pokoleń Z i Alfa"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.