Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Skała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynkach komunalnych
Numer ogłoszenia: 87935 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skała , ul. Rynek 29, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 012 3891098, faks 012 3891098 w. 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynkach komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i następujących zakresach: I. Przebudowa fragmentu czworaków dworskich w Rzeplinie nr 28 - remont dwóch lokali w zakresie: wykonanie dodatkowych ścianek wydzielających łazienki z białym montażem w łazienkach, wykonanie stropu z ociepleniem w mieszkaniu północnym, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana okien, wyrównanie istniejących wylewek i wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzach i łazienkach, w pokojach zamontowanie wykładziny PCV wykonanie wentylacji w pokojach i łazienkach, wykonanie kanału spalinowego w mieszkaniu północnym, wykonanie podłączenia wod-kan i instalacji wewnętrznej w mieszkaniu północnym, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż pieców węglowych i zlewozmywaków, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie instalacji odgromowej budynku. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. II. Przebudowa fragmentu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Minoga nr 5 w zakresie: wykonanie dodatkowych ścianek wydzielających łazienkę z białym montażem w łazience, wykonanie stropu z ociepleniem , wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana okien i montaż brakujących okien, wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzu i łazience, w pokoju zamontować wykładzinę PCV, wykonanie wentylacji w pokoju i łazience oraz przewodu spalinowego, wykonanie podłączenia wod-kan oraz wewnętrznej instalacji, zamontowanie pieca węglowego i zlewozmywaka, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wykonać termomodernizację budynku. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. III. Przebudowa fragmentu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Minoga nr 6 - rozdział i remont dwóch mieszkań w zakresie: wykonanie pokrycia dachu, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wykonanie dodatkowego wejścia do budynku ze schodami i montaż drzwi, wykonanie ścianek rozdzielających mieszkania i ścianek wydzielających łazienki z białym montażem w łazienkach, rozdział i naprawa wewnętrznej instalacji elektrycznej, rozdział i sprawdzenie instalacji wod-kan, wymiana istniejących drzwi zewnętrznych i wymiana okien, wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzach i łazienkach, w pokojach zamontować wykładzinę PCV, wykonanie wentylacji w pokojach i łazienkach oraz przewodów spalinowych, zamontowanie pieców węglowych i zlewozmywaków, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie elewacji budynku, wykonanie opaski przy budynku, Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. IV. Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania fragmentu przyziemia sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Minodze na pomieszczenia biblioteki w zakresie: doprowadzenie wody i wykonanie instalacji wewnętrznej w pomieszczeniu wc z białym montażem, doprowadzenie kanalizacji i wykonanie wewnętrznej instalacji, doprowadzenie co i wykonanie wewnętrznej instalacji, doprowadzenie WLZ i wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie posadzek z płytek gresowych i zamontowanie wykładziny PCV, wykonanie wentylacji , wykonanie tynków wewnętrznych w pomieszczeniach i na klatce schodowej, malowanie pomieszczeń, wykonanie chodnika - dojścia do lokalu. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenów budów, zapewnienia podczas prowadzenia robót dostępu (dojścia i dojazdu) mieszkańcom remontowanych budynków komunalnych , uporządkowania terenów budów po zakończeniu robót, Wykonawca winien bezwzględnie dokonać wizji lokalnej na obiektach przeznaczonych do remontu celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót. W związku z koniecznością uzyskania dostępu do remontowanych lokali prosimy o wcześniejsze poinformowanie Zamawiającego o terminie wizji. 3. Szczegółowy opis robót zawierają: - projekty architektoniczno-budowlne - zał. nr 6 a - d, - przedmiary robót- zał. nr 7 a - d, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. 9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie robót budowlanych w zakresie wykonywania i remontów budynków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do wykonywania i remontów budynków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w następujących okolicznościach: a) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze. b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. c) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy będzie stwierdzenie zaistniałych okoliczności przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną i inspektora nadzoru w formie opisowej i właściwie umotywowanej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: - Dziennik Podawczy Urzędu Miasta i Gminy w Skale ul. Rynek 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SKAŁA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY SKAŁA NA OKRES 01.06.2025 R. - 31.05.2028 R.
- "Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2025 - powtórzenie"
- Przebudowa drogi gminnej nr 600847K w km 0+0,000 do km 0+326,69 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+326,69, w miejscowości Skała, Gmina Skała
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- PS nr 6 - zalecenia p-poż.
- "Modernizacja sali gimnastycznej ZSS w Rawiczu - etap I"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 : w MP nr 13 przy ul. Gwiezdnej 2 Część 2: w MP nr 14 przy ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 11
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.