eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPrzebudowa z rozbudową budynku piecowni znajdującego się na terenie zakładu nr 1 w Zakładach Ceramicznych Bolesławiec w Bolesławcu.



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Bolesławiec: Przebudowa z rozbudową budynku piecowni znajdującego się na terenie zakładu nr 1 w Zakładach Ceramicznych Bolesławiec w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 87950 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Ceramiczne "Bolesławiec" w Bolesławcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bolesławcu , ul. T. Kościuszki 11, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7323651-53, faks 75 7324996.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ceramicboleslawiec.com.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Produkcyjno Handlowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową budynku piecowni znajdującego się na terenie zakładu nr 1 w Zakładach Ceramicznych Bolesławiec w Bolesławcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie z rozbudową budynku piecowni znajdującego się na terenie zakładu nr 1 w Zakładach Ceramicznych Bolesławiec w Bolesławcu. 1.1 W ramach zamówienia należy wykonać między innymi następujący zakres robót budowlanych: -demontaż i rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych lub ich części, -rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych, -roboty ziemne związane z rozbudową, -usunięcie poza teren budowy gruzu, elementów z rozbiórki oraz ziemi z wykopów, -budowa budynku malarni w części przylegającej do zachodniej ściany piecowni, -budowa budynku malarni, sortowni oraz holu przylegających do północnej ściany piecowni, -budowę łącznika pomiędzy istniejącymi szatniami a projektowanymi malarniami, -przebudowę pakowni oraz tunelu prowadzącego z sortowni do pakowni, -przebudowę wraz z rozbudową istniejących sieci technicznych i uzbrojenia terenu, -wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w projektowanych malarniach, -wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, -wykonanie instalacji gazu, -wykonanie instalacji elektrycznych, 1.2 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dołączonej do SIWZ - ZAŁĄCZNIK A. 2. Przedstawiony powyżej zakres robót budowlanych ze względu na brak możliwości wyłączenia produkcji musi być realizowany w etapach przedstawionych w HARMONOGRAMIE REALIZACJI oraz w uzgodnieniu z zamawiającym, np. - przed rozpoczęciem budowy hali dwukondygnacyjnej malarni i sortowni (pkt. 9 HARMONOGRAMU REALIZACJI), sortowania musi być przeniesiona do budynku wymienionego w pkt. 6 HARMONOGRAMU REALIZACJI. 3. Wykonawca uzyska z upoważnienia zamawiającego prawomocne pozwolenie na użytkowanie. 3.1 Dokumentacja służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych zawiera: 3.1.1 projekt budowlany, 3.1.2 projekt wykonawczy. 4. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji np. autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy). 1.1 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; - kwotę gwarancji; - termin ważności gwarancji; - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ; - Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż jeśli wykonawca wycofa ofertę po terminie składania ofert traci wadium na rzecz zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 39 1020 2137 0000 9202 0006 4972 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: 4.1 upłynął termin związania ofertą, 4.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia z innym wykonawcą, 4.3 zamawiający unieważnił postępowanie. 4.4 Wykonawca został wykluczony z przetargu lub jego oferta została odrzucona, 4.5 wykonawca wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 5. Wykonawca, który wycofał ofertę po terminie składania ofert traci wadium na rzecz zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania zawarcia umowy; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium, jeżeli wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XIX ust. 3.3 SIWZ, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 10. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM. 11. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie i/lub przebudowie budynku o kubaturze powyżej 5000 m3 wraz z robotami towarzyszącymi (z wyłączeniem obiektów liniowych i obiektów małej architektury). Pod pojęciem 1 roboty budowlanej zamawiający rozumie tzw. najważniejszą robotę rozumianą jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy. Pod pojęciem budynku zamawiający rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach. Pod pojęciem budowy zamawiający rozumie wykonywanie obiektu budowlanego (budynku) w określonym miejscu, a także odbudowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę obiektu budowlanego. Pod pojęciem odbudowy zamawiający rozumie odtworzenie budynku w całości lub części, w miejscu i o wymiarach obiektu zniszczonego lub uszkodzonego i z zachowaniem pierwotnej wielkości, kształtu i układu funkcjonalnego przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych, niż użyto w stanie pierwotnym. Pod pojęciem rozbudowy zamawiający rozumie zmianę charakterystycznych parametrów istniejącego budynku, takich jak kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość Pod pojęciem nadbudowy zamawiający rozumie powiększenie istniejącego budynku poprzez zwiększenie jego wysokości z zachowaniem tej samej powierzchni zabudowanej Dopuszcza się pod pojęciem nadbudowy zwiększenie powierzchni użytkowej i kubatury, z tym zastrzeżeniem, że nie będzie stanowić nadbudowy wykonanie konstrukcji dachowej nad istniejących budynkiem, gdyż stanowi to niezbędny element do przykrycia dachem. Pod pojęciem przebudowy zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobą lub osobami do kierowania robotami, będącą/będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: L.p. Funkcja, uprawnienia, zaświadczenia Minimalne kwalifikacje zawodowe 1. Kierownik budowy Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej powyżej 5000 m3. 2. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 z dnia 2016.03.08 t. j.). Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli będzie posiadał lub dysponował osobą, która posiada wszystkie uprawnienia łącznie lub kilkoma osobami oddzielnie posiadającymi wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i wymienionych w załączniku Nr 3 , - Formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ceramicboleslawiec.com.pl/przebudowa/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-700 Bolesławiec ul. Kościuszki 11 Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC w Bolesławcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bolesławcu , 59-700 Bolesławiec ,ul. Kościuszki 11 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.