To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-05-25
Og³oszenie nr 87964 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Wadowice: Roboty remontowo-budowlane zwi±zane z remontem dachu budynku szko³y, zlokalizowanego w Wadowicach przy ul. Zegad³owicza 36.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 63338 - 2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, krajowy numer identyfikacyjny
7218342100000, ul.
ul. Batorego
2,
34100
Wadowice, pañstwo
Polska, woj.
ma³opolskie, tel.
338 734 200, faks
338 232 433, e-mail
biuro@powiat.wadowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty remontowo-budowlane zwi±zane z remontem dachu budynku szko³y, zlokalizowanego w Wadowicach przy ul. Zegad³owicza 36.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):WIZ.272.PN.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z remontem dachu budynku bêd±cym w trwa³ym u¿ytkowaniu Zespo³u Szkó³ Nr 2 im. ks. St. Staszica w Wadowicach, a bêd±cym w u¿ytkowaniu Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Wadowicach. Roboty budowlane - remontowe polegaj± min. na: ? wymianie pokrycia dachu, ? naprawie pod³o¿a betonowego, ? remoncie kominów w czê¶ci nad dachem, ? wymianie obróbek blacharskich i rynien, ? wymianie instalacji odgromowej. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowi±zany bêdzie do: ? urz±dzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym, zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi, w tym przed dostêpem osób postronnych, ? prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowi±zuj±cymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, ? wykonania przedmiotu umowy zgodnie z umow±, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, ? opracowanie dwóch egzemplarzy dokumentacji odbioru koñcowego wymaganego przepisami art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.). ? sk³adowanie i wywiezienie wszelkich materia³ów, w tym gruzu oraz innych odpadów pochodz±cych z placu budowy. Utylizacja w ramach wynagrodzenia umownego oraz z³o¿enie o¶wiadczenia o ich utylizacji. ? przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 nr 47, poz. 401 z pó¼n. zm.), ? postêpowania z odpadami powsta³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z pó¼n. zm.) i Ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 519) Obiekt jest budynkiem 4 kondygnacyjnym, w tym 3 kondygnacje nadziemne, 1 podziemna, o 2 klatkach schodowych - ¿elbetowych. Wej¶cie na dach poprzez 2 w³azy dachowe. Powierzchnia zabudowy budynku 799 m2, kubatura 9 760 m3. Fundamenty ¿elbetowe, ¶ciany no¶ne o gr. 38 i 25 cm z ceg³y i pustaków. Stropy DMS, stropodach wentylowany z p³yt korytkowych na ¶cianach a¿urowych. Pokrycie z papy asfaltowej.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45261214-7
Dodatkowe kody CPV:
45261320-3,
45111310-4,
45262522-6,
45312310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT130190.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 129.000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa elementów pró¿niowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na Prawo jazdy kat. B / kat. T zakoñczone egzaminem pañstwowym
- Koszenie poboczy dróg i terenów zielonych na terenie Gminy Wadowice w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz poprzez budowê chodnika dla pieszych wraz z popraw± odwodnienia w km od ok. 3+430 do km ok. 3+886 w miejscowo¶ci Wieprz
- Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu Wadowickiego w sk³ad którego wchodz± jednostki organizacyjne, s³u¿by, inspekcje i stra¿ na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: us³ugi sprz±tania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
wiêcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.