To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 87980 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Oborniki: Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44726-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, krajowy numer identyfikacyjny
631067168, ul.
Kowanówko, ul. Sanatoryjna
34,
64-600
Oborniki, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
+48612973400, faks
+48612973463, e-mail
przetargi@kowanowko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kowanowko.pl
Adres profilu: www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.kowanowko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/3/207
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony zamówienia częściowe w ilości 42 pakietów: - zadanie częściowe nr 1- dostawa igieł jednorazowego użytku - zadanie częściowe nr 2- dostawa nakłuwaczy - zadanie częściowe nr 3 - dostawa przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych - zadanie częściowe nr 4- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 5- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 6- dostawa zestawów z pojedynczym przetwornikiem - zadanie częściowe nr 7- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 8- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 9- dostawa worków stomijnych - zadanie częściowe nr 10- dostawa narzędzi chirurgicznych - zadanie częściowe nr 11- dostawa masek jednorazowych, resuscytatorów jednorazowych, filtrów do worka AMBU - zadanie częściowe nr 12- dostawa rękawic chirurgicznych - zadanie częściowe nr 13- dostawa rękawic diagnostycznych - zadanie częściowe nr 14- dostawa rękawic diagnostycznych, rękawic chirurgicznych - zadanie częściowe nr 15- dostawa cewników Foleya, cewników Nelatona, koreczków do cewników, worków do godzinnej zbiórki moczu - zadanie częściowe nr 16- dostawa zestawów do nakłucia opłucnej - zadanie częściowe nr 17- dostawa elektrod defibrylujących, jednorazowych elektrod - zadanie częściowe nr 18- dostawa przezskórnych systemów wprowadzający do elektrod endokawitarnych - zadanie częściowe nr 19- dostawa elektrod do kardiowersji i elektrostymulacji - zadanie częściowe nr 20- dostawa ostrzy uniwersalnych - zadanie częściowe nr 21- dostawa zestawów do obłożenia pola operacyjnego - zadanie częściowe nr 22- dostawa fartuchów chirurgicznych, serwet - zadanie częściowe nr 23- dostawa zestawów do długich zabiegów wszczepiania stymulatorów - zadanie częściowe nr 24- dostawa osłon sterylnych , osłon jałowych, worków sterylnych - zadanie częściowe nr 25- dostawa jednorazowych sterylnych rur z zastawką do respiratora - zadanie częściowe nr 26 - dostawa ostrzy , opraw skalpela , szpatułek jednorazowych - zadanie częściowe nr 27 - dostawa szczotek do chirurgicznego mycia rąk - zadanie częściowe nr 28- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 29- dostawa okładów żelowych - zadanie częściowe nr 30- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 31- dostawa inhalatorów - zadanie częściowe nr 32- dostawa papieru do: aparatów ekg, defibrylatora, echa - zadanie częściowe nr 33- dostawa elektrod, żeli ekg, żeli usg, pasty abrazyjnej, pasów gumowych - zadanie częściowe nr 34- dostawa różnego sprzętu medycznego - zadanie częściowe nr 35- dostawa pampersów - zadanie częściowe nr 36- dostawa jednorazowych podkładów - zadanie częściowe nr 37- dostawa drabin dla chorych do siadania - zadanie częściowe nr 38- dostawa pielęgnacyjnego szamponu - zadanie częściowe nr 39- dostawa masek przeciwwirusowych, indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - zadanie częściowe nr 40- dostawa osłon na materac, osłon na poduszki - zadanie częściowe nr 41- dostawa elektrod neutralnych , uchwytów jednorazowego użytku - zamówienie częściowe nr 42- dostawa ssaków próżniowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
33141328-5,
33194000-6,
33141420-0,
33124130-5,
33140000-3,
33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 41 | NAZWA: dostawa elektrod neutralnych, uchwytów jednorazowego użytku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT640.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 696,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 42 | NAZWA: dostawa ssaków próżniowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt.1 - brak ważnej oferty lub wniosku: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2136.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.