eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyUtrzymanie dróg leśnych w Leśnictwie Strzała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Małdyty: Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwie Strzała
Numer ogłoszenia: 87993 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Pańtwowe Nadleśnictwo Dobrocin, Dobrocin 20, 14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7581772, fax 089 679-18-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/dobrocin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwie Strzała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwie Strzała w oddziałach 184, 203,206. Zamówienie podzielonej jest na 2 części: Część 1. Odcinek przebiegający przez oddział 184, długości 520,00 m, Część 2. Odcinek przebiegający przez oddział 203, 206, długości 1140 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie : a)część 1 - 600,00 zł, b)część 2 - 1500,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) w pieniądzu na rachunek zamawiającego - Bank Millennium S.A. 06 1160 2202 0000 0000 6193 5196 - z adnotacją : wadium Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwie Strzała część . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do terminu składania ofert znajdzie się ono na powyższym koncie bankowym Nadleśnictwa. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych. d) gwarancjach ubezpieczeniowych. e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) Dokument ustanawiający wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do kasy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy złożyć z pozostałymi dokumentami przetargowymi..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonywali zamówienia o podobnym charakterze, wykonane w sposób należyty. 3.Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: a)koparka i ładowarka do odspajania i wydobywania gruntu, b)spycharka, równiarka lub sprzęt rolniczy (pługi, brony, kultywatory) do spulchniania, rozkładania, profilowania, c)sprzęt rolniczy ( glebogryzarki, pługofrezarki, brony talerzowe, kultywatory ) lub ruchome mieszarki do wymieszania mieszanki optymalnej, d)przewoźne zbiorniki na wodę do zwilżania mieszanki optymalnej, wyposażone w urządzenia do równomiernego i kontrolowanego dozowania wody, e)walec statyczny trójkołowy lub dwukołowy, lekki i średni, f)walec wibracyjny. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 7.Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane zamówienie. Oceny spełnienia warunków zostaną dokonane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)dowód wpłaty wadium, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów, potwierdzające ich należyte wykonanie - np.: referencje (zał. nr 4), g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakie posiada wykonawca (zał. nr 5), h)wykaz osób wg stanowisk i kwalifikacji , które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami o posiadanych uprawnieniach oraz dokumenty potwierdzające te uprawnienia (zał. nr 6), i)polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j)oświadczenie, o spełnieniu warunków wymienionych w art.22, ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). oraz: k)zaakceptowany projekt umowy - (zał. nr 2) l)kosztorys ofertowy na podstawie formularza przedmiaru robót będącego częścią dokumentacji projektowej ( zał. nr 7 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/dobrocin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Dobrocin Dobrocin 20, 14-330 Małdyty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Sporządzone oferty składać w sekretariacie Nadleśnictwa Dobrocin adres: Dobrocin 20, 14-330 Małdyty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeden wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek drogi przebiegający przez oddział 184, długości 520,00 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek drogi przebiegający przez oddziały: 203, 206, długości 1140 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.