To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Bydgoszcz: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń
poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 8802 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262881 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 ust. 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dalej UPZP (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), obejmująca m.in.: I. Utrzymanie urządzeń typu Locomat P700 - produkcji KZŁ Bydgoszcz, przeznaczonych do poboru opłat, zwanymi dalej w tekście ,,parkomatami,, w ilości 101 szt. w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących kierowców. Przedmiotowe parkomaty objęte są gwarancją wynikającą z dostawy w ramach odrębnego zamówienia publicznego. Podmiotem odpowiedzialnym za dostawę parkomatów jest firma SPRINT S.A. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy prowadzenia serwisu nie obejmującego czynności gwarancyjnych tylko czynności eksploatacyjne polegające m.in. na: 1.okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Zamawiający, na podstawie protokołu przekazania, przekaże Wykonawcy 30szt. akumulatorów. 2. Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, 3. Usuwaniu zabrudzeń obudowy zewnętrznej spowodowanych aktami wandalizmu (nalepki, naklejki, graffiti, itp.) oraz czynnikami zewnętrznymi, 4. Utrzymywanie w stałej czystości obudów i wewnętrznych komór, 5. Utrzymywanie w stałej czystości kieszeni biletowych, 6. Wykonywanie podstawowych czynności serwisowych (bez ingerencji w oprogramowanie oraz wymianie wadliwych części na nowe) polegających na usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów takich jak zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego itp., 7. Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca, 8. BieSące utrzymanie w czystości oraz odśnieżanie w przypadku opadów śniegu paneli solarnych zasilających parkomat. 9. Zapewnienie dostępności do urządzeń dla służb Zamawiającego w zakresie wybierania gotówki. Wybieranie gotówki z urządzeń Zamawiający będzie wykonywał przy pomocy wyspecjalizowanych służb. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby w czynnościach polegających na wybieraniu gotówki obowiązkowo, każdorazowo uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy (serwisant). 10. Diagnostyka parkomatów. 11. Objazdy kontrolne. Plan obszaru wykonywania zamówienia określa załącznik A. II. Utrzymanie urządzeń poboru opłat, zwanymi dalej w tekście ,,parkomatami,, produkcji Siemens - Sity 5, w ilości 101szt. w stałej sprawności technicznej umożiwiającej obsługę parkujących kierowców polegające m.in. na: 1.Okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Wymaga się, by akumulator zabezpieczał pracę parkomatu w okresie co najmniej 3 miesięcy. Należy prowadzić statystykę numeryczną akumulatorów w parkomatach w celu ustalenia historii ich wymiany. 2. W przypadku modyfikacji lub zmiany źródeł zasilania utrzymywanie ich w sprawności zapewniającej 3 - miesięczną ciągłą pracę parkomatu bez konieczności ingerencji serwisu. 3.Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, 4.Usuwaniu uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu i czynnikami zewnętrznymi, 5.Usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów, np. : zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, zacięcie się zamka, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego, przywrócenie łączności z automatem itp., 6.Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca 7.Naprawie i wymianie części zamiennych, zgodnie z pkt. 8 ppkt. 8.2 8.Dostosowanie oprogramowania parkomatów do obowiązujących stawek opłat oraz do zmian lokalizacji. 9.Konserwacji parkomatów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.60.00 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- City Parking Group S.A, ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 606474,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738199,51
Oferta z najniższą ceną: 738199,51 / Oferta z najwyższą ceną: 738199,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.