Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Kamienna Góra: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Serwery - 2 szt.
Urządzenia sieciowe - 1 szt.
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 88049 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze , ul. Sienkiewicza 6A, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 645 01 60, faks 075 645 01 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.kamiennagora.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Serwery - 2 szt. Urządzenia sieciowe - 1 szt. Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu komputerowego i oprogramowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Minimalne parametry techniczne oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisane są w załączniku 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Dodatkowo Wykonawcy składający tzw. ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do złożenia oferty i dołączenia do oferty pełnomocnictwa dla ww. podmiotu, stwierdzającego fakt jego umocowania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 1. i 2., każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę musi dołączyć z osobna. Dokumenty wymienione w pkt. 1. Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego (za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.kamiannagora.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Sienkiewicza 6a
58-400 Kamienna Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sienkiewicza 6a 58-400 Kamienna Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Budowa oświetlenia na boisku przy ul. P. Ściegiennego w Kamiennej Górze w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i budowa miejsc gromadzenia odpadów komunalnych w Kamiennej Górze
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
- Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.