Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Gdynia: sukcesywne dostawy igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla SPZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 88055 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, fax (058) 660 88 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla SPZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla SP ZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni; 470 037 sztuk, 180 opakowań, 555 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wymienionego w pkt.a) oraz oświadczenia wymienionego w pkt.b)- w zakresie wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. I lit.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Dokument, o którym mowa w pkcie I lit.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pktcie I - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. III stosuje się odpowiednio .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.gdynia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni ul. Żwirki i Wigury 14 81-394 Gdynia Dział zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Żwirki i Wigury 14, 81- 394 Gdynia, Dział zamówień publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych, - Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: a/ formularza oferty, b/ formularza cenowego, c/ testerów oferowanego asortymentu ( dot. GRUPY : 1,3) d/ wypełnionego protokołu z przekazania testerów e/ oświadczenia, że oferowany asortyment posiadają niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły - 202 500 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: venflony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: venflony - 30 150 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki - 165 900 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 6 105 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: maska tlenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maska tlenowa - 1 590 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szpatułki laryngologiczne drewniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szpatułki laryngologiczne drewniane - 24 000 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: torebki do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torebki do sterylizacji - 10 200 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pojemnik na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemnik na odpady medyczne - 3 870 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: papier do badań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do badań - 291 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: testy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy - 180 opakowań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zaciskacz do pępowiny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaciskacz do pępowiny - 60 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: folia termoizolacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia termoizolacyjna - 273 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: filtr oddechowy do respiratora.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr oddechowy do respiratora - 735 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: płachta wypadkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płachta wypadkowa - 1 950 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pojemnik do badań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemnik do badań - 240 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pojemnik do badań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemnik do badań - 22 050 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Lignina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina - 555 kg, 123 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Kardiochirurgii z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- Dostawa urządzenia grzewczo- chłodzącego dla procedur kardiochirurgicznych
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.