eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzebudowa drogi powiatowej nr 2417P, Lusowo-Dąbrówka na odcinku ul. Nowej w m. Lusowo, gm. Tarnowo Podgórne. (Przetarg nr 3/R/2009)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Poznań: Przebudowa drogi powiatowej nr 2417P, Lusowo-Dąbrówka na odcinku ul. Nowej w m. Lusowo, gm. Tarnowo Podgórne. (Przetarg nr 3/R/2009).
Numer ogłoszenia: 88062 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28410 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2417P, Lusowo-Dąbrówka na odcinku ul. Nowej w m. Lusowo, gm. Tarnowo Podgórne. (Przetarg nr 3/R/2009)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2417P ul. Nowa w Lusowie na odcinku długości 1,3 mb w km roboczym od 0-014 do 1+333. Zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: Roboty drogowe: - przedłużenie przepustu - 7 mb, - warstwa wiążąco-wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej śr. grub. 5,8 cm - 8117 m2, - warstwa ścieralna SMA grub. 4 cm - 7984 m2, - krawężniki betonowe - 3033 mb, - zatoki postojowe z kostki betonowej - 948 m2, - chodnik, ścieżka rowerowa i zjazdy z kostki betonowej - 6527 m2. Kanalizacja deszczowa: - rurociąg z rur poliestrowych o średnicy 400mm - 751,7 mb, - rurociąg z rur poliestrowych o średnicy 300mm - 543,6 mb, - rurociąg z rur poliestrowych o średnicy 200mm - 193,1 mb, - studnie rewizyjne o średnicy 1000 mm - 29 szt. - studzienki uliczne o średnicy 500 mm - 53 szt. Termin wykonania zamówienia: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01 czerwca 2009 r. do dnia 31 października 2009 r. 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, d) wystąpienie okoliczności ( np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych ), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót dodatkowych. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2658498.06 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych Marek Dachtera, ul. Ks.I. Posadzego 5B, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2658498.06
  • Oferta z najniższą ceną: 2658498.06 oferta z najwyższą ceną: 3213735.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.