Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Lublin: Wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników
Numer ogłoszenia: 88110 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników tj.: UWAGA: OFERTA winna być sporządzona oddzielnie na każdy PAKIET.
- Pakiet nr 1: (WAK Hrubieszów, bud. 24, ul. Dwernickiego 4, HRUBIESZÓW) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 2: (WAK Jarosław, bud. 41 i 50 ul. 3-Maja 80 JAROSŁAW; bud. 2 ul. Poniatowskiego 49a JAROSŁAW) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 3: (WAK Lublin, bud. 109, 165, 163, 147, 176, 87 ul. Kruczkowskiego 49 Lublin; bud. 98 Al. Racławickie 44 LUBLIN) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 4: (WAK Nisko, bud. 100 ul. Sandomierska 20 Nisko) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 5: (WAK Nowa Dęba, bud. 508, 509 ul. Anieli Krzywoń 1 Nowa Dęba) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 6: (WAK Rzeszów, bud. 33 ul. Lwowska 5 Rzeszów) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 7: (WAK Stawy, J. W. Stawy bud. 17, 26, 35 Stężyca) Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
- Pakiet nr 8: (WAK Zamość, bud. 109 ul. Piłsudskiego 36 Zamość)
Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji:
Nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEGO PAKIETU przedmiotu zamówienia o niżej wymienionej wartości: Pakiet nr 1: 163,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy 00/100 złotych) Pakiet nr 2: 41,00 zł (słownie: czterdzieści jeden 00/100 złotych) Pakiet nr 3: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) Pakiet nr 4: 106,00 zł (słownie: sto sześć 00/100 złotych) Pakiet nr 5: 99,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć 00/100 złotych) Pakiet nr 6: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) Pakiet nr 7: 178,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt osiem 00/100 złotych) Pakiet nr 8: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 09/05/2011 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 09/05/2011 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gdy: Będzie dysponował osobami posiadającymi: - Kwalifikacje wymagane przy obsłudze i konserwacji poddozorowych urządzeń technicznych wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego (Ustawa z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym, Dz. U. z 2000r. Nr 122, poz. 1321 z późniejszymi zmianami wraz z przepisami wykonawczymi).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidziane istotne zmiany postanowień umowy: 1. Wynagrodzenie ryczałtowe określone w §7 ust. 1 (wzór umowy) może ulec zmianie w przypadku: 1. urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. wyłączenia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że wyłączenie trwać będzie dłużej niż 5 dni budynku lub kompletnej instalacji dźwigów, suwnic i wciągników o wartość wskazaną w formularzu cenowym. 3. Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru końcowego nie nadają się do usunięcia, a nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia umownego. 4. Zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §12 ust.1 punkt 1-2 (wzór umowy) - stosowane będzie w następnym miesiącu po miesiącu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT lub wyłączenie budynku z eksploatacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 117. Opłata za SIWZ wynosi: Bez opłat ze strony internetowe, 11,02 PLN wysyłka - po wpłacie (przelewie) na rachunek.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Hrubieszów, bud. 24, ul. Dwernickiego 4, HRUBIESZÓW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Jarosław, bud. 41 i 50 ul. 3-Maja 80 JAROSŁAW; bud. 2 ul. Poniatowskiego 49a JAROSŁAW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Lublin, bud. 109, 165, 163, 147, 176, 87 ul. Kruczkowskiego 49 Lublin; bud. 98 Al. Racławickie 44 LUBLIN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Nisko, bud. 100 ul. Sandomierska 20 Nisko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Nowa Dęba, bud. 508, 509 ul. Anieli Krzywoń 1 Nowa Dęba.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Rzeszów, bud. 33 ul. Lwowska 5 Rzeszów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Stawy, J. W. Stawy bud. 17, 26, 35 Stężyca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwacji i przeglądów technicznych dźwigów, suwnic i wciągników w: WAK Zamość, bud. 109 ul. Piłsudskiego 36 Zamość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skrócie (OPZ) zawiera:- Punkt I SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Przeciwdziałanie nadużyciom w projektach unijnych" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części (umowa ramowa)
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinka ul. Karola Lipińskiego w Lublinie na długości od Północnej do posesji nr 7 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
- SZPiFP-5-25 Wykonanie przeglądów, konserwacji i usuwanie powstałych awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy i jednostkach jej podległych.
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.