eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄWYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 8812 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1588 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM 1. ZAKRES PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: a) w zakresie miesięcznego ryczałtu : - codzienny objazd ulic miasta i kontrola stanu technicznego istniejącego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prostowanie i pionowanie nośników znaków drogowych, - mycie znaków (50 szt), - demontaż nośników znaków drogowych (30 szt), - demontaż tarcz znaków (30 szt). b) w zakresie oznakowania pionowego: - uzupełnienie brakujących znaków pionowych, - wymiana zniszczonych tablic znaków pionowych, - montaż nowych znaków drogowych, - ustawienie nowych nośników znaków drogowych, c) w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: - montaż barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - odnawianie farbą barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - ustawianie słupków rozdzielających, - montaż progów zwalniających - montaż azyli dla pieszych 2. SPOSÓB REALIZACJI PRAC: A) Usługi będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia usług. B) W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania usług w ciągu 1 godziny od otrzymania informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do prac na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską. C) Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy, bazą sprzętową, materiałową i magazynową. D) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego. E) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania robót utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181. z 2003r.), a także zgodnie z postanowieniami umowy, w tym z zasadami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w Zał. Nr 2 do umowy. F) Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. G) Zniszczone słupki, znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego stanowią własność Wykonawcy. Koszt usunięcia i składowania w/w odpadów pokryje Wykonawca. Szczegółowy zakres usług i cen jednostkowych określa kosztorys oferty, którego kserokopia stanowi Załącznik Nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem /ilością wykonanych/ usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie oferty, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 6 wzoru umowy. 3. GWARANCJA Wykonawca udzieli dla oznakowania pionowego 7 lat gwarancji - gwarancja dotyczy okresu trwałości znaku wykonanego przy użyciu folii odblaskowych, której okres rozpocznie się w dzień po każdorazowym odbiorze przedmiotu umowy. Na pozostałe prace i materiały Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji, której okres rozpocznie się w dzień po każdorazowym odbiorze przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245700.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A., ROOSEVELTA 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 245700.00
  • Oferta z najniższą ceną: 245700.00 oferta z najwyższą ceną: 245700.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.