Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Bydgoszcz: REMONT CHODNIKÓW W OBRĘBIE CENTRUM MIASTA W BYDGOSZCZY NA ULICACH J. SŁOWACKIEGO, Z. KRASIŃSKIEGO, GIMNAZJALNA, PLAC WOLNOŚCI I F. FOCHA
Numer ogłoszenia: 88131 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKÓW W OBRĘBIE CENTRUM MIASTA W BYDGOSZCZY NA ULICACH J. SŁOWACKIEGO, Z. KRASIŃSKIEGO, GIMNAZJALNA, PLAC WOLNOŚCI I F. FOCHA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./, polegające na remoncie chodnika z wymianą nawierzchni wzdłuż ul. J. Słowackiego, ul. Z. Krasińskiego od ul. Gdańskiej do ul. Gimnazjalnej, ul. Gimnazjalna, Plac Wolności i ul. F. Focha od ul. Mostowej do mostów Solidarności str. południowa w Bydgoszczy w zakresie robót drogowych, na warunkach szczegółowo określonych w: 1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanej przez Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, 2. wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 3. wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Zakres robót budowlanych: 1. Powierzchnia chodników remontowanych: - kostka betonowa Nostalit gr. 6 cm - 2.837 m2, - kostka betonowa Starobruk gr. 8 cm - 981 m2. Konstrukcja chodnika: - kostka betonowa Nostalit gr. 6 cm, - kostka betonowa Starobruk gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 - 5 cm, - podsypka piaskowa gr. 3 - 4 cm, - podbudowa z kruszywa betonowego z recyklingu 0 - 63 gr. 15 cm i 10 cm, - regulacja pionowa studzienek bez wymiany pokryw, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych. Program prac budowlanych: 1. Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzgodniony z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP oraz poddany procesowi zatwierdzenia, 2. Wykonanie robót pomiarowych, 3. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 4. Wykonanie rozbiórek 5. Wykonanie robót ziemnych 6. Wykonanie robót drogowych (w zakresie jak w p.3.3.1.) Rozwiązanie wysokościowe - nawiązanie do przyległego otoczenia tj. wysokości istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży. Odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub na przyległy teren. Zastosowane nowe materiały muszą posiadać atest producenta. Istotne obowiązki i zadania Wykonawcy: - materiały z rozbiórki muszą być odwiezione do magazynu Zamawiającego (ul. Witebska), - w czasie prowadzenia prac, Wykonawca utrzymuje teren robót w stanie wolnym od przeszkód, składuje materiały i sprzęt w ustalonych miejscach i należytym porządku, po zakończeniu prac uporządkuje teren, chroni przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty i materiały do czasu odbioru końcowego, bierze na siebie odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, zapewnia bezpieczeństwo osób trzecich oraz jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe w związku z ich prowadzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - REMONT CHODNIKÓW W OBRĘBIE CENTRUM MIASTA W BYDGOSZCZY NA ULICACH J. SŁOWACKIEGO, Z. KRASIŃSKIEGO, GIMNAZJALNA, PLAC WOLNOŚCI I F. FOCHA. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym: 1) kierownikiem budowy i kierownikiem robót drogowych, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych),wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578) i legitymującymi się zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2; 4) dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym m.in.: min 1 samochodem do transportu materiałów budowlanych, min 1 koparko - ładowarką; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy 00/100) PLN, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 450.000,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4.każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, 5. niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty:1.na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego); 2.na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) wykaz osób i podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) drogowej - kierownika budowy, b) drogowej - kierownika robót drogowych; 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2)dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie.4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): - oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego); 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ):1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.1. 1), 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.1. 1), 2) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są odpowiednio takie same jak określone w pkt. 11.2 SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 19.05.2008r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 20,00 PLN..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu: 19.05.2008r. godz. 10:30. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Jacek Piotrowski - tel.: 052 582 23 14 lub 15, 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej): Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052 582 23 66.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostosowanie przeprawy promowej w Solcu Kujawskim i Czarnowie do stanów wody rzeki Wisły" - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Dostawa używanego samochodu specjalnego (pomoc drogowa)
- USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY WIND
- SUKCESYWNE NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T
- 9/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania ROM Nr 2
- Modernizacja dróg wojewódzkich w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych - Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 558 i 562 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 629, 631, obręb Wilków
- Budowa odwodnienia ulic Starych Włoch - I etap zlewnia Tomnicka
- Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Dalików - II etap
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zakliczyn i Wesołów".
- Odbudowa obiektów mostowych po powodzi we wrześniu 2024 r. w miejscowościach Ołdrzychowice Kłodzkie, Żelazno, Krosnowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.