eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaPRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 88144 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY Nr ZADANIA/ Pakietu Nazwa Pakietu ZADANIE 1 NARZEDZIA CHIRURGICZNE NA BLOK OPERACYJNY PAKIET 1 PENSETY PAKIET 2 MICRODISEKTOR PAKIET 3 MICRONÓŻ PAKIET 4 KANIULA PAKIET 5 RÓŻNE NARZĘDZIA ZADANIE 2 NARZEDZIA DO MIKROCHIRURGII PAKIET 1 DŁUTA PAKIET 2 HACZYKI PAKIET 3 IGŁY CHIRURGICZNE PAKIET 4 IMADŁA PAKIET 5 KANIULA PAKIET 6 KLESZCZE PAKIET 7 MIKROPINCETY PAKIET 8 MŁOTKI PAKIET 9 ODGRYZACZE PAKIET 10 OSTEOTOMY PAKIET 11 PINCETY PAKIET 12 RASPATORY PAKIET 13 ROZWIERACZE PAKIET 14 RÓŻNE ZADANIE 3 NARZĘDZIA OKULISTYCZNE PAKIET 1 ANELE PAKIET 2 RÓŻNE OKULISTYCZNE ZADANIE 4 NARZĘDZIA OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 1 KLESZCZYKI NACZYNIOWE PAKIET 2 KLESZCZE OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 3 LUSTERKA OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 4 AKCESORIA DO POLITZERA PAKIET 5 NOŻYCZKI OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 6 PENSETY OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 7 RESPATOR PAKIET 8 WZIERNIKI OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 9 RÓŻNE OTOLARYNGOLOGICZNE ZADANIE 5 NARZĘDZIA SPECJALISTYCZNE PAKIET 1 AKCESORIA DO SPIROMETRU PAKIET 2 IGŁY PAKIET 3 IMADŁA PAKIET 4 KLESZCZYKI PAKIET 5 KOCHERY PAKIET 6 NOŻYCZKI PAKIET 7 PINCETY PAKIET 8 TRZONKI PAKIET 9 RÓŻNE ZADANIE 6 NARZĘDZIA CHIRURGIA/DZIECIĘCA PAKIET 1 IMADŁA PAKIET 2 NOŻYCZKI ZADANIE 7 NARZĘDZIA UROLOGICZNE PAKIET 1 KLESZCZYKI UROLOGICZNE PAKIET 2 NOŻYCZKI PAKIET 3 RÓŻNE ZADANIE 8 NARZĘDZIA/PATOMORFOLOGIA PAKIET 1 NOŻYCZKI PAKIET 2 PINCETY ZADANIE 9 NARZĘDZIA/PULMONOLOGIA PAKIET 1 SZCZYPCE PAKIET 2 KOSZYK ZADANIE 10 NARZĘDZIA ORTOPEDYCZNE PAKIET 1 DŁUTA PAKIET 2 ŁYŻKI KOSTNE PAKIET 3 RASPATORY PAKIET 4 MŁOTKI PAKIET 5 ŁYŻKI KOSTNE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 53.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż: Nr ZADANIA/ Pakietu Nazwa Pakietu ZADANIE 1 NARZEDZIA CHIRURGICZNE NA BLOK OPERACYJNY PAKIET 1 5159,00 PAKIET 2 1138,00 PAKIET 3 921,00 PAKIET 4 472,00 PAKIET 5 4212,00 ZADANIE 2 NARZEDZIA DO MIKROCHIRURGII PAKIET 1 725,00 PAKIET 2 788,00 PAKIET 3 5132,00 PAKIET 4 1175,00 PAKIET 5 1210,00 PAKIET 6 8751,00 PAKIET 7 2419,00 PAKIET 8 1064,00 PAKIET 9 700,00 PAKIET 10 1644,00 PAKIET 11 2312,00 PAKIET 12 2729,00 PAKIET 13 2862,00 PAKIET 14 11691,00 ZADANIE 3 NARZĘDZIA OKULISTYCZNE PAKIET 1 1037,00 PAKIET 2 4406,00 ZADANIE 4 NARZĘDZIA OTOLARYNGOLOGICZNE PAKIET 1 339,00 PAKIET 2 454,00 PAKIET 3 1922,00 PAKIET 4 499,00 PAKIET 5 532,00 PAKIET 6 1026,00 PAKIET 7 156,00 PAKIET 8 1668,00 PAKIET 9 1272,00 ZADANIE 5 NARZĘDZIA SPECJALISTYCZNE PAKIET 1 1011,00 PAKIET 2 104,00 PAKIET 3 925,00 PAKIET 4 2390,00 PAKIET 5 346,00 PAKIET 6 1364,00 PAKIET 7 467,00 PAKIET 8 47,00 PAKIET 9 1426,00 ZADANIE 6 NARZĘDZIA CHIRURGIA/DZIECIĘCA PAKIET 1 285,00 PAKIET 2 518,00 ZADANIE 7 NARZĘDZIA UROLOGICZNE PAKIET 1 185,00 PAKIET 2 134,00 PAKIET 3 422,00 ZADANIE 8 NARZĘDZIA/PATOMORFOLOGIA PAKIET 1 346,00 PAKIET 2 1166,00 ZADANIE 9 NARZĘDZIA/PULMONOLOGIA PAKIET 1 985,00 PAKIET 2 2246,00 ZADANIE 10 NARZĘDZIA ORTOPEDYCZNE PAKIET 1 4833,00 PAKIET 2 2491,00 PAKIET 3 2825,00 PAKIET 4 3671,00 PAKIET 5 14619,00

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w załącznikach (Pakietach) stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do potwierdzenia spełnienia wymogów w Kolumnie J w załącznikach ofertowych, bądź złożyć opisy oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany numerem pakietu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie: a) przedmiotowym tj. zastąpienie wyrobu medycznego objętego umową w przypadku zaprzestania wytwarzania wyrobu medycznego lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) wynagrodzenia tj. przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa: 1) w ust. 2 pkt. a będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób medyczny objęty umową, cechach jakościowych nie gorszych niż wyrób medyczny objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu medycznego objętego umową b) w ust. 2 pkt b będzie dopuszczalna w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę niższej ceny wyrobu medycznego objętego umową. 4.Zmiany wymienione w niniejszym paragrafie mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy przesłany w formie propozycji aneksu do umowy wraz z dokumentami, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, wskazującymi przyczynę proponowanych zmian w zakresie o którym mowa w ust. 1 i/lub 2 pkt. a oraz dokumentami przedmiotowymi nowo proponowanego wyrobu medycznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok. 36B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.