eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślInkubator Przedsiębiorczości i Innowacyjności przy ul. Pasteura w Przemyślu w ramach projektu Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Przemyśl: Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacyjności przy ul. Pasteura w Przemyślu w ramach projektu Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 88158 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64586 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacyjności przy ul. Pasteura w Przemyślu w ramach projektu Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiennego projektu budowlano-wykonawczego przystosowania budynku zlokalizowanego przy ul. Pasteura z przeznaczeniem na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości i Innowacyjności dla celów szkoleniowo - konferencyjnych i warsztatowych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w ramach projektu pn. Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie koncepcji zagospodarowania pomieszczeń. 2) Opracowanie kompletnego zamiennego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż niezbędnych do zmiany pozwolenia na budowę obejmującego: - część architektoniczno-konstrukcyjną, - część instalacyjną (instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje c.o., instalacje p.poż., instalacje okablowania infrastrukturalnego, instalacje CCTV), - zagospodarowanie terenu wraz z budową parkingu, - uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów. Dokumentacja projektowa musi zawierać takie opracowania i rozwiązania (konstrukcyjne i materiałowe), które zakwalifikują obiekt użyteczności publicznej do kategorii niskoenergetycznej tj.: posiadający standard NF 40. Projekt należy opracować w oparciu o istniejącą dokumentację projektową budynku, oraz obowiązujący MPZP. 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4) Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe. 5) Wersję elektroniczną całej dokumentacji. 6) Przeprowadzenie nadzorów autorskich (Zamawiający przewiduje 10 nadzorów na etapie realizacji zadania). 3. Budynek posadowiony jest na działkach: Nr 978 2, 978 4, 978 5, 604 4, 604 5 obr. 212, 275 2 i 261 obr. 206 - powierzchnia zabudowy - 632 m2, - kubatura - 6485 m3, - powierzchnia użytkowa - 1069,60 m2 4. Projekt budowlany powinien zawierać następujące rozwiązania: 1) Przyziemie - pomieszczenia warsztatowe, sanitarne 2) Parter - sala konferencyjno - szkoleniowa, zaplecze gastronomiczne, pomieszczenia z węzłami sanitarnymi, 5. Dokumentacje powinny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie i pozwolenia wymagane przepisami Prawa budowlanego niezbędne do zmiany pozwolenia na budowę. 1) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do uzgodnienia poszczególnych opracowań z przedstawicielami Zamawiającego sukcesywnie w trakcie realizacji projektu, na spotkaniach organizowanych minimum dwa razy w miesiącu w Urzędzie Miejskim w Przemyślu. 2) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: - Projekt budowlano-wykonawczy - opracowany na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r, poz. 1409 j.t z póxn. zm. ) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 j.t.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - Przedmiar robót - opracowany na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 j.t.), - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - opracowane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 j.t.), - Kosztorys inwestorski - który ma służyć ustaleniu planowanych kosztów robót budowlanych, opracowany na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Czyszek, Leszek Czyszek ML- BUD PBPH s.c., ul. Łużycka 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225122,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.