eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraOpracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.,,Budowa drogi ul. Dąbrówki - etap II,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Góra: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa drogi ul. Dąbrówki - etap II,,
Numer ogłoszenia: 88168 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89801 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa drogi ul. Dąbrówki - etap II,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa drogi ul. Dąbrówki - etap II,, Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie map do celów projektowych. 2. Pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzacja pasa drogowego ul. Dąbrówki. 3. Inwentaryzacja oznakowania pionowego i poziomego przyległego odcinka drogi wojewódzkiej. 4. Przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych podłoża drogowego w pasie projektowanej ulicy. 5. Uzyskanie warunków do zaprojektowania kanalizacji deszczowej. 6. Uzyskanie warunków do zaprojektowania lub przebudowy istniejącego przepustu. 7. Opracowanie operatu wodno-prawnego dla projektowanej kanalizacji deszczowej. 8. Opracowanie operatu wodno-prawnego dla projektu przebudowy przepustu drogowego. 9. Uzyskanie oddzielnych pozwoleń wodno-prawnych dla kanalizacji deszczowej i dla przepustu. 10. Opracowanie dokumentacji oświetlenia ulicznego - lampy solarowe wraz z turbiną wiatrową. 11. Opracowanie dokumentacji i uzyskanie uzgodnień branżowych dotyczących zaprojektowanej: drogi klasy L , konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej szer. 6.0 m , jednostronnego ciągu pieszo- jezdnego o szer. około 2,00 m, strefy zieleni między drogą a chodnikiem o szer. 2.0 m , obustronnym poboczem drogowym , włączenie do drogi wojewódzkiej Al. Jagiellonów i drogi gminnej ul. Dąbrówki , kanalizacji deszczowej, przepustu drogowego, projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowych oraz w jednostkach zarządzających sieciami urządzeń obcych i ruchem drogowym. Długość w/w drogi wynosi około 0,470 km . 12. Opracowanie branżowych części przedmiarowo - kosztorysowych dla inwestora - 2 egz. 13. Opracowanie branżowych części przedmiarowo - kosztorysowych dla oferenta - 2 egz. 14. Opracowanie branżowych szczegółowych specyfikacji technicznych - 1 egz. 15. Opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz. 16. Opracowanie dokumentacji branżowych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym. 17. Przygotowanie 6 egz. dokumentacji wraz z uzgodnieniami, dla każdej z branż w wersji papierowej, umożliwiającej wystąpienie Inwestora o pozwolenie na budowę. 18. Przygotowanie dokumentacji branżowych w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego- 2 szt. CD.(przedmiar należy zapisać w osobnym pliku) UWAGA : Koncepcję przebiegu drogi należy przedstawić Zamawiającemu celem jej zatwierdzenia. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę: Wykonawca przekaże dokumentację projektowo-kosztorysową w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego i przedstawi potwierdzenie złożenia w Starostwie Powiatowym w Górze wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę do 30.08.2011r., termin uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę 31.10.2011r. Wykonawca będzie zobowiązany również do: - w razie potrzeby aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, - uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, wprowadzenia nieistotnych zmian oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót bądź udzielania wyjaśnień dot. dokumentacji w trakcie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót. Wytyczne formalne: Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wystarczającym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. , Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przy użyciu zapisów : dopuszcza się rozwiązania równoważne projektant opisuje możliwie dokładnie kryteria / parametry/ decydujące o równoważności. -Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastrutury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-uzytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) -ustawą Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) . Po opracowaniu wstępnej koncepcji Wykonawca przedstawi ją do akceptacji przez Zamawiającego. Uzyskanie akceptacji przez zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty jej przedstawienia i warunkuje przystąpienie do projektu zasadniczego. Zamawiający może wnieść do wybranej koncepcji swoje uwagi i sugestie, które projektant winien uwzględnić lub się do nich merytorycznie ustosunkować . Do rozpoczęcia dalszych prac projektowych wymagane jest porozumienie między Zamawiającym a projektantem. W przypadku braku porozumienia decydujący głos ma Zamawiający. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów i norm. Dokumentacja projektowa lub część stanowiąca umowny przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00 - 74.23.22.00 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komprojekt s.c. Teresa i Zenobiusz Lewandowscy, ul. Tatrzańska 108, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74907,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.