Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Piekary Śląskie: Dostawa sprzętu medycznego - 2
Numer ogłoszenia: 88175 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego - 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego, przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Karty katalogowe wraz z parametrami technicznymi oraz wymaganiami instalacyjnymi. 2) Certyfikat CE, deklaracja zgodności WE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, jeżeli ustawa takich dokumentów wymaga.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 5
- 3 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących sytuacji: Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług VAT w zakresie tych zmian; 3) zmiany wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny dostawy urządzeń/wyrobów objętych przedmiotem umowy, w przypadku jej obniżenia przez Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie; 4) zmiany urządzeń/wyrobów, objętych przedmiotem zamówienia, na urządzenia urządzenia/wyroby tego samego typu i co najmniej o tych samych funkcjach, w przypadku wycofania ich z rynku lub zakończenia ich produkcji, jak również w przypadku możliwości zastąpienia tych urządzeń/wyrobów, innymi o lepszych parametrach technicznych i wyżej zaawansowanych technicznie i technologicznie; 5) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy: a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy; c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy. 6) zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Wykonawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im.Dr. Janusza Daaba ul. Bytomska 62 41-940 Piekary Śląskie sekcja ds. zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego -budynek administracji, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; b) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających; c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych d) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail: przetarg@urazowka.piekary.pl). Adres strony internetowej www.urazowka.piekary.pl e) Walutą w której będzie odbywało się rozliczenie z wykonawcą jest polski złoty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza do przechowywania krwi do przetoczeń szt. 2 - pojemność ok 700 l każda, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 5
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek oddziałowy szt. 2, szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 5
- 3. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Pod Lipami
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Gen. Jana Sadowskiego - Etap II
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Sukcesywne dostawy mrożonek, warzyw i owoców
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa aparatu USG dla Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.