eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceBieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych na lata 2017 i 2018 w rejonie Kopernik,Toszecka, Łabędy oraz zabiegi agrotechniczne na terenie miasta Gliwice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88177 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Gliwice: Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych na lata 2017 i 2018 w rejonie Kopernik,Toszecka, Łabędy oraz zabiegi agrotechniczne na terenie miasta Gliwice.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58719-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 24000925100000, ul. ul. Płowiecka 31, 44121 Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98, e-mail pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych na lata 2017 i 2018 w rejonie Kopernik,Toszecka, Łabędy oraz zabiegi agrotechniczne na terenie miasta Gliwice.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Gliwice: 3.1. Prace utrzymaniowe obejmują czynności, które należy wykonać zgodnie z następującymi standardami jakościowymi: I.Koszenie, grabienie i wywóz skoszonej trawy. 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 700 do 2000 oraz w soboty w godz. od 700 do 1400, 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. II. Grabienie i wywóz liści wiosną 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 7.00 do 18.00 oraz w soboty w godz. od 700 do 1400, 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3. Wywóz wygrabionych liści należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. III. Grabienie i wywóz liści jesienią 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 7.00 do 18.00 oraz w soboty w godz. od 7.00 do 14.00, 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3. Wywóz wygrabionych liści należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. IV.pielęgnacja żywopłotów wg wykazu 1. Cięcia 3 płaszczyzn żywopłotu, 2. Usunięcie dużych chwastów i samosiewów, 3. Zebranie i wywóz pędów, 4. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników. V.Pielęgnacja krzewów w skupinach 1. Przycinanie krzewów, 2. Wygrabienie, pielenie skupin, zebranie i wywóz, 3. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników. VI.Usuwanie odrostów przy drzewach 1. Obcięcie odrostów przy drzewach, 2. Zebranie i wywóz pędów, 3. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników. VII.Zabiegi agrotechniczne 1. Zakładanie, renowacja trawników: a) usunięcie nadmiaru gr. 10cm, usunięcie gruzu i zanieczyszczeń, spulchnienie, b) dowóz ziemi urodzajnej warstwa 15 cm, c) wysiew nasion traw, przykrycie warstwą torfu gr. 2 cm, uwałowanie, d) uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników 2. Oprysk herbicydami, nawożenie: a) uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3. Przygotowanie podłoża pod sadzenie cebul: a) usunięcie nadmiaru gr. 10cm, usunięcie gruzu i zanieczyszczeń, spulchnienie, b) dowóz ziemi urodzajnej warstwa 15 cm, c) wysiew nawozów mineralnych, grabienie, d) uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników 3.2. Przedmiot zamówienia określony w pkt.3.3.1 podzielony jest na 2 zadania tj.: Zadanie 1 - Kopernik, Toszecka, Łabędy (od Tarnogórskiej w lewo do Głównej w tym Toszecka): a) koszenie 250.000 m2 przewidywane 8 x na 2 lata, b) grabienie wiosną 220.000 m2 przewidywane 2 x na 2 lata, c) grabienie jesienią 440.000 m2 przewidywane 4 x na 2 lata, d) cięcie żywopłotów 20.000 m2 przewidywane 6 x na 2 lata, e) pielęgnacja w skupinach 3.000 m2 przewidywane 6 x na 2 lata, f) usuwanie odrostów 2.400 szt. przewidywane 2 x na 2 lata. Zadanie.2 - Zabiegi agrotechniczne: a) zakładanie trawników 20 000 m2 wg wskazania 1 x na 2 lata, b) oprysk herbicydami, nawożenie 40 000 m2 wg wskazania 1 x na 2 lata.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kopernik, Toszecka, Łabędy (od Tarnogórskiej w lewo do Głównej w tym Toszecka)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT498444.44
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
J.D. ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY J. DOMKA, J. DOMKA, jddomka@onet.pl, TADEUSZA HOBLERA 4/1, 44-102 , GLIWICE, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459600
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 843000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zabiegi agrotechniczne
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.