eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówPRZEGLĄD I KONSERWACJA W 2011 R. OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE MIASTA ŁUKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Łuków: PRZEGLĄD I KONSERWACJA W 2011 R. OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE MIASTA ŁUKÓW
Numer ogłoszenia: 8817 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344925 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD I KONSERWACJA W 2011 R. OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE MIASTA ŁUKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez Wykonawcę przeglądu i konserwacji 2 830 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego na obszarze Miasta Łuków administrowanego przez Zamawiającego z możliwością zwiększenia ilości punktów w trakcie trwania umowy. 1. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym: a) wymiana lub naprawa źródeł światła, dławików, zapłonników, bezpieczników, tabliczek bezpiecznikowych, naprawa wysięgników i konstrukcji mocujących, wymiana uszkodzonych kloszy, naprawa uszkodzonych słupów i opraw ( nie dotyczy słupów uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych); b) montaż i wymiana słupów oraz opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne, zakupionych i zakwalifikowanych do wymiany przez Miasto Łuków, które uległy skorodowaniu bądź też nie nadają się do dalszej eksploatacji z przyczyn sił wyższych ( zniszczenia w wyniku kolizji drogowych oraz zniszczenia powstałe w wyniku nagłych, nieprzewidzianych warunków atmosferycznych); c) wymiana elementów wyposażenia konstrukcji oraz elementów zasilania i sterowania linią oświetlenia ulicznego w zależności od ich stanu technicznego; d) konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, w przypadkach uszkodzeń wymiana zegarów sterujących; e) utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych ( utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników); f) konserwowanie elementów metalowych oświetlenia: słupów, wysięgników konstrukcji, drzwiczek, obudów i szaf oświetleniowych ( w tym malowanie wymienionych elementów metalowych z oznakami korozji : podkład + warstwa nawierzchniowa)- 30 szt. słupów do malowania w ustalonym terminie oraz wskazanych przez Zamawiającego; g) doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu; h) zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji; i) włączanie i wyłączanie części oświetlenia ulicznego zgodnie z poleceniem Zamawiającego; 2. Montaż i demontaż świetlnej dekoracji świątecznej w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz sprawdzenie prawidłowości działania. 3. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. Nie dotyczy wypadków losowych i klęsk żywiołowych. 4. Dokonywanie zabezpieczeń i napraw pilnych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania zgłoszenia, które będą obejmowały: a) natychmiastowe zabezpieczenie skutków dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego i kolizji drogowych. 5. Usuwanie skutków: kolizji drogowych, dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego ( po uprzednim zgłoszeniu do policji i UM). 6. Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej. 7. Wyniesienie 6 punktów pomiarowych ze stacji transformatorowych na zewnątrz. 8. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia ( prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Łuków administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 9. Stała kontrola świecenia całości oświetlenia. 10. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia. 11. Konserwowanie oświetlenia niezależnie od zapisów niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 12. Zawarcie umowy na odbiór odpadów niebezpiecznych i uzyskanie pozwolenia na ich zagospodarowanie. 13. Uzyskanie zgody Zakładu Energetycznego Warszawa - Teren Sp. z o.o. ZEWT Dystrybucja Sp. z o.o. w Łukowie na wejście do stacji transformatorowych. 14. Sprawdzanie i regulacja czasu zapalania i gaszenia oświetlenia drogowego zgodnie z harmonogramem ZEWT Dystrybucja Sp. z o.o. 15. Awarie sieci oświetleniowej polegające na świeceniu oświetlenia w ciągu dnia będą usuwane bezzwłocznie po przyjęciu zgłoszenia przez Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o niemożności wykonania awarii sieci oświetleniowej zgodnie z zawartą umową. 17. Dokonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie oświetlenia ulicznego po przeprowadzonych przeglądach w następujących miesiącach: luty - marzec, październik - listopad, zgodnie ze sporządzonym protokołem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO-INSTAL-BUD Niebrzegowski Krzysztof, ul. Batalionów Chłopskich 7, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176592,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215306,40

  • Oferta z najniższą ceną: 215306,40 / Oferta z najwyższą ceną: 215306,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.