eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaleszanyPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88196 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Zaleszany: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68040-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany, krajowy numer identyfikacyjny 54945300000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37415 Zaleszany, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24, e-mail ug@zaleszany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaleszany.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKM.272.3.2017.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany tj.: - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/83, od km 0+000 do km 0+341 - długości 341 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1036 od km 0+000 do km 0+295 - długość 295 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1932/2 od km 0+000 do km 0+386 - długość 386 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1121, od km 0+000 do km 0+255 - długość 255 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1758/2, od km 0+000 do km 0+180 - długość 180 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1918, od km 0+000 do km 0+485 - długość 485 mb, - przebudowa drogi gminnej Nr 101511R w miejscowości Obojna, dz. nr ewid. 672/52, od km 0+000 do km 0+140 - długość 140 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101510 R w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1511 od km 1+089 do km 1+489 - długość 400 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej ul. Lipowej w miejscowości Pilchów, dz. nr ewid. 443/26, od km 0+000 do km 0+160 - długość 160 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1480, od km 0+000 do km 0+135 - długość 135 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Skowierzyn, dz. nr ewid. 572/2 i 897, od km 0+000 do km 0+185 - długość 185 mb, - przebudowa drogi gminnej Nr 101503 R w miejscowości Dzierdziówka, dz. nr ewid. 84 od km 0+000 do km 0+360 - długości 360 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101512R ul. Berdechowskiej w miejscowości Zaleszany, dz. nr ewid. 428/1 i 1419 od km 0+000 do km 1+480 - długość 1 480 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Wólka Turebska, dz. nr ewid. 515 od km 0+000 do km 0+120 - długość 120 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101505R w miejscowości Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 od km 0+000 do km 0+500 - długość 500 mb. 1.1. Zakres prac polega na wykonaniu: 1) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/83, od km 0+000 do km 0+341 - długości 341 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnych poboczy o szer. 0,5 m ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 2) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1036 od km 0+000 do km 0+295 - długość 295 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 3) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1932/2 od km 0+000 do km 0+386 - długość 386 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem, 4) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1121, od km 0+000 do km 0+255 - długość 255 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu (od km 0+000 do km 0+200), - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm po uwałowaniu (od km 0+200 do km 0+255), - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 5) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1758/2, od km 0+000 do km 0+180 - długość 180 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 6) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1918, od km 0+000 do km 0+485 - długość 485 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 7) w zakresie przebudowy drogi gminnej Nr 101511R w miejscowości Obojna, dz. nr ewid. 672/52, od km 0+000 do km 0+140 - długość 140 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 12 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 8) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101510 R w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1511 od km 1+089 do km 1+489 - długość 400 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 9) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej ul. Lipowej w miejscowości Pilchów, dz. nr ewid. 443/26, od km 0+000 do km 0+160 - długość 160 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 25 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 10) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1480, od km 0+000 do km 0+135 - długość 135 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 11) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Skowierzyn, dz. nr ewid. 572/2 i 897, od km 0+000 do km 0+185 - długość 185 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 25 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnych poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 12) w zakresie przebudowy drogi gminnej Nr 101503R w miejscowości Dzierdziówka, dz. nr ewid. 84 od km 0+000 do km 0+360 - długości 360 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 13) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101512R ul. Berdechowskiej w miejscowości Zaleszany, dz. nr ewid. 428/1 i 1419 od km 0+000 do km 1+480 - długość 1 480 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 14) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Wólka Turebska, dz. nr ewid. 515 od km 0+000 do km 0+120 - długość 120 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 12 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 4,0 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 15) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101505R w miejscowości Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 od km 0+000 do km 0+500 - długość 500 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 4.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, 5.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt a czynności tj. 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 pkt a. 6.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 8.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: uwzględniono wyprofilowanie poboczy w celu ułatwienia wjazdu osobom niepełnosprawnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7, 45233290-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jw. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a brak jest możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.