Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Lublin: Dostawa specjalistycznych materiałów medycznych noworodkowych -umowa na okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 88209 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych materiałów medycznych noworodkowych -umowa na okres 12 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznych materiałów medycznych noworodkowych -umowa na okres 12 miesięcy. (28 zadań).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, c) zmiany numeru katalogowego lub nazwy producenta produktu objętego umową, zmiana numerów katalogowych nie może dotyczyć parametrów technologicznych i jakościowych oraz zmiany cen. d) Wystąpienia incydentu medycznego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt zamienny będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie; e) dopuszcza się ponadto możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT - wyłącznie w sytuacji zmiany przepisów ustawowych w tym zakresie lub przepisów wykonawczych do ustawy o podatku VAT. Negatywne skutki ewentualnej zmiany interpretacji obowiązujących przepisów o podatku VAT obciążają Wykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: c) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy - wówczas umowa wygasa; d) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania - wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania ilości przedmiotu, nie dłużej jednak niż na 3 miesiące. 3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 6. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 7. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSK Nr 1, Lublin, ul. Staszica 16, Dział ds. Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:30, miejsce: SPSK Nr 1, Lublin, ul. Staszica 16,Kancelaria Szpitala, pokój nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (3 poz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 (2 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 (2 poz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.15.62-0.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 (2 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 (2 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 (2 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 (3 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 (2 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 (1 poz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 (1 poz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 23 (1 poz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 26 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 27 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 28 (1 poz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem w ilości do 4800 sztuk
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.