Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8820 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Tychy: "Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, z opiekunem zapewnionym przez Zamawiającego, zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, krajowy numer identyfikacyjny
365004185, ul.
Al. Marszałka Piłsudskiego
12,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323232400, e-mail
e.kalwak@mco.tychy.pl, faks
323232403.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.tychy.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.tychy.edu.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.tychy.edu.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę skłąda się w formie pisemnej lub osobiście
Adres:
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach al. Piłsudskiego 12 43-100 Tychy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, z opiekunem zapewnionym przez Zamawiającego, zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r."
Numer referencyjny: MCO.261.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 przy czym Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu wg. następującego podziału: 1) Część 1 - Tychy - Katowice- w ilości 9672 km, 2) Część 2 Tychy - Tychy - w ilości 4947,60 km, 3) Część 3 Tychy - Tychy - w ilości 6510 km, na adresy placówek oświatowych wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis znajduj się w pkt. 3.1. SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5.2. Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, może udzielić Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych do miejsc i w terminie co wskazanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia . Udzielenie zamówienia związane będzie ze zwiększeniem ilości dzieci uprawnionych do skorzystania z przewozu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/02/2017
data zakończenia: 23/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
że posiada licencje zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
1) że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
dla części 1 - minimum 1usługi na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 25 000 złotych,
dla części 2- minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 10 000 złotych,
dla części 3- minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 15 000 złotych,
2) dysponuje dopuszczonym do ruchu, specjalnie oznakowanym pojazdem samochodowymi przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt, tj.: szyny, rampy lub windy, blokady oraz pasy do mocowania wózków, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 r. z których:
dla części 1 dysponuje co najmniej 1 pojazdem który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 8 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie
dla części 2 dysponuje co najmniej 1 pojazdem który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 15 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 13 dzieci w tym 1 poruszające się na wózku inwalidzkim
dla części 3 dysponuje co najmniej 1 pojazdem który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 17 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 15 dzieci w tym 1 poruszające się na wózku inwalidzkim.
3) dysponuje kierowcami posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami, gdzie:
dla części 1 dysponuje co najmniej 1 kierowcą
dla części 2 dysponuje co najmniej 1 kierowcą
dla części 3 dysponuje co najmniej 1 kierowcą
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.1 pkt 1 SIWZ - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada licencje zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.).
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 1 SIWZ - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 2 SIWZ - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 3 SIWZ - wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 - 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ); Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego celu upoważniona. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca załącznik nr 2, nr 3 , może złożyć w jednym egzemplarzu. 7.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Wiek pojazdów | 10 |
Kryterium społeczne | 20 |
Kryterium środowiskowe | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 pkt. 5 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: o w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, o w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/01/2017, godzina: 9:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Tychy -Katowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 przy czym Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu wg. następującego podziału:
1) Część 1 - Tychy - Katowice- w ilości 9672 km,
ku nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis znajduje się w pkt 3.1. SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Wiek pojazdów | 10 |
Kryterium społeczne | 20 |
Kryterium środowiskowe | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Tychy - Tychy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 przy czym Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu wg. następującego podziału:
Część 2 Tychy - Tychy - w ilości 4947,60 km,
na adresy placówek oświatowych wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Wiek pojazdów | 10 |
Kryterium społeczne | 20 |
Kryterium środowiskowe | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Tychy-Tychy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 01.02.2017 do 23.06.2017r we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 przy czym Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu wg. następującego podziału:
Część 3 Tychy - Tychy - w ilości 6510 km,
na adresy placówek oświatowych wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis znajd się w pkt 3.1. SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Wiek pojazdów | 10 |
Kryterium społeczne | 20 |
Kryterium środowiskowe | 10 |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni od 15 do 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Towarowa - Cielmicka w Tychach
- Ochrona obiektów biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Myśliwskiej
- Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Usługa polegająca na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (...)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PAKIET 1: samochodem sanitarnym o standardzie odpowiadającym karetkom typu S PAKIET 2: samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego i transportu krwi dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Całodobowa usługa transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Usługi transportu sanitarnego pacjentów
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.