eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Katowice: Zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011
Numer ogłoszenia: 88216 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93823 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011. 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty reklam na co najmniej 14 dni roboczych przed pierwszym dniem emisji czy drukiem (w przypadku dodruku dodatku i insertu do gazety codziennej). 2. W terminie do 14 dni po zakończeniu kampanii, Wykonawca przekaże w formie pisemnej i elektronicznej raport pokampanijny (zwany dalej raportem). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag odnośnie przekazanego raportu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostosować dokument do uwag Zamawiającego lub - w przypadku kiedy nie zgadza się z uwagami Zamawiającego - złożyć pisemne wyjaśnienie potwierdzające zasadność proponowanych rozwiązań. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wyjaśnienia, Zamawiający może je przyjąć lub odrzucić w terminie 7 dni. Regionalna kampania promocyjna Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011. Zamówienie dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w prasie, Internecie oraz czasu antenowego w radiu w okresie od 27 maja do 11 czerwca 2011 r. oraz przeprowadzenie badań konsumenckich w okresie od 4 maja do 30 czerwca 2011 r. Zamówienie obejmować będzie: A. Reklamy prasowe, zgodnie z opisem zawartym w siwz. B. Insert do gazety codziennej, zgodnie z opisem zawartym w siwz. C. Reklamy internetowe, zgodnie z opisem zawartym w siwz. D. Reklama w radiu, zgodnie z opisem zawartym w siwz. E. Badania konsumenckie, zgodnie z opisem zawartym w siwz. F. Raport pokampanijny, zgodnie z opisem zawartym w siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • U2 Media Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398540,42

  • Oferta z najniższą ceną: 398540,42 / Oferta z najwyższą ceną: 692221,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.