eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu Zastosowanie technologii RFID w logistyce oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektuModernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). znak sprawyMSD- ZP/271/12/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Zastosowanie technologii RFID w logistyce oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). znak sprawy: MSD- ZP/271/12/2012
Numer ogłoszenia: 88217 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Zastosowanie technologii RFID w logistyce oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). znak sprawy: MSD- ZP/271/12/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Zastosowanie technologii RFID w logistyce oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Zastosowanie technologii RFID w logistyce oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL);. Celami szkolenia są: -pokazanie zastosowania technologii RFID w logistyce i w realizacji procesów magazynowych -przygotowanie uczestników kursu do pracy z uczniem w zakresie zawodu logistyk Ilekroć w SIWZ mowa o kursie należy przez to rozumieć także szkolenie. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1przeszkolenie 80 ( w czterech grupach każda po 20 osób) nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych dla każdej grupy, przy założeniu że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 3.2.2 przygotowanie szczegółowego autorskiego programu szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: a/ wprowadzenie do technologii RFID HF b/ cechy charakterystyczne różnych typów technologii RFID- prezentacja praktyczna c/charakterystyka najczęściej spotykanych aplikacji stosujących tę technologię, ilustrowana prezentacja tagów stosowanych w tych aplikacjach d/ podstawowe informacje o metodach zabezpieczenia informacji, z uwzględnieniem stanowiska UE w tej kwestii e/ prezentacja aplikacji stosujących technologię pasywną RFID w zakresie HF i UHF oraz technologię aktywnych tagów RFID Prezentowane rozwiązania RFID winny prezentować aplikację w każdej z grup RFID: -HF (13,56 MHz) -UHF ( 868/915 MHz) - Zakres GHz - aktywne tagi 3.2.3 przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń 3.2.4 zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.2.5 opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych (takich jak skrypty, materiały informacyjne, próbki etykiet RFID, instrukcji obsługi programu itp.) 3.2.6 zapewnienie dla każdej grupy szkoleniowej materiałów dydaktycznych i pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia szkolenia takich jak: a/ bramki RFID wyposażonej w czytnik w standardzie EPC Gen2, 4 anteny, stos świetlny, b/ drukarki termo transferowej do druku etykiet z kodem kreskowym, c/ zestaw tagów i etykiet RFID, d/ paleta , kartony, e/ komputerowego systemu magazynowego, obsługującego produkty znakowane tagami RFID i kodem kreskowym, sterującego bramką RFID, umożliwiającego programowanie w standardzie EPC Gen2 tagów w RFID produktów, opakowań zbiorczych i logistycznych. Program powinien mieć możliwość współpracy z mobilnymi czytnikami RFID (kolektorami danych) i drukarkami termo transferowymi z modułem RFID UHF. Program musi mieć licencję na użytkowanie na dowolnej ilości komputerów. WW. materiały i pomoce dydaktyczne zostaną każdorazowo przekazane uczestnikom szkolenia. 3.2.7 prowadzenie dokumentacji szkolenia (m.in. w formie fotograficznej) i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 2.2.8 przeprowadzenie egzaminu składającego się z części teoretycznej i praktycznej dla 80 nauczycieli- uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów/ zaświadczeń o ukończeniu kursu (zgodne z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych -Dz. U. nr 31, poz. 216) 3.2 W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1 Opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, 3.3.2 Przeprowadzenia szkoleń. 3.3.3 Dokumentować przebieg szkoleń m.in. w formie fotograficznej następnie utrwalonej na nośniku elektronicznym 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych, o których mowa w pkt. 3.3.2. oraz 3.2.3 w terminie 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia celem ich akcepcji. 3.5 Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowym programem szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów/zaświadczeń o odbyciu szkolenia. 4. Termin, miejsce i sposób wykonania zamówienia. 4.1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy najpóźniej do 31.08.2012r. 4.2. Miejscami wykonywania przedmiotu zamówienia - województwo małopolskie, miejscowości: Wojnicz I grupa, Łapanów II grupa, Dąbrowica III grupa Brzeszcz IV grupa. Zamawiający zabezpieczy do przeprowadzenia kursu: a/komputery klasy PC pracujące pod systemem Windows dla każdego uczestnika szkolenia b/sieć komputerową łączącą komputery z dostępem do Internetu d/rzutnik do prezentacji 4.3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 2 i 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał minimum 1 usługę polegającą wdrożeniu lub przeprowadzeniu szkolenia z zakresu automatycznej identyfikacji (technologia RFID) o wartości minimum 70 000 zł brutto. Wykonawca musi też wykazać, poprzez załączenie dokumentu potwierdzającego, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z podaniem ich wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), daty i miejsca wykonania Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci: w ilości minimum 2 osoby: Jedna osoba -wykształcenie min. dr inż. z zakresu nauk technicznych -minimum 5 letnie doświadczenie w działalności dydaktycznej zakresu elektroniki -doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem systemów stosujących technologię RFID -udział w minimum 3 seminariach związanych z technologią RFID Jedna osoba - prowadząca część teoretyczną , -wykształcenie min. mgr inż. z zakresu nauk technicznych -minimum roczne doświadczenie w działalności dydaktycznej z zakresu elektroniki i informatyki -doświadczenie zawodowe związane z wdrożeniem systemów stosujących technologię RFID -udział w minimum 3 seminariach związanych z technologią RFID. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do SIWZ dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Formularz cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji poszczególnych bloków tematycznych 2. zmiany wysokości stawki VAT, 3.zmian korzystnych dla Zamawiającego. 4.zmian osób o których mowa w paragrafie 2 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.