To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Łomianki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Budowa ul. Sasanki - zad 17/09
Numer ogłoszenia: 88231 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35875 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Budowa ul. Sasanki - zad 17/09.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Budowy ul. Sasanki a) inspektor nadzoru robót drogowych. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zmianami i obejmuje w szczególności: 1) dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy kopie uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie, 2) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi tj. Ustawą Prawo budowlane oraz z wymaganiami określonymi dla wykonawcy robót budowlanych. 3) udział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy i pod zaplecze budowy. 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5) udział w zatwierdzeniu dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę robót, w tym projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosków wykonawcy robót, dotyczących zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do projektu (robót zamiennych) lub robót dodatkowych, w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia przez wykonawcę takiego wniosku wraz z kosztorysem i innymi niezbędnymi dokumentami. Stanowisko Wykonawcy w sprawie tych wniosków wykonawcy robót zawierać będzie ocenę zasadności wniosku oraz poprawności sporządzenia kosztorysu. 7) bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, 8) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę robót oraz próbek tych materiałów, 9) sprawdzanie w trakcie realizacji robót dokonanego przez wykonawcę robót wytyczenia robót oraz rzędnych terenu, 10) zawiadamianie Zamawiającego o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót, 11) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 12) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbiorów technicznych i częściowych w terminie do 1 dnia roboczego od daty pisemnego powiadomienia wykonaniu ww. prac przez wykonawcę robót, 13) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad i usterek, kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją . 14) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego, 15) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów ofertowych przedkładanych przez wykonawcę robót, 16) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania Zamawiającego o usunięciu wad i usterek, 17) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego, 18) nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, 19) przeprowadzenie w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, rocznych przeglądów gwarancyjnych przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, 20) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót protokołu z usunięcia wad i usterek, 21) Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do wykonywania przedmiotu umowy osobę wskazaną w Ofercie Wykonawcy. 22) zmiana osoby, o której mowa w pkt 21, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa w pkt 21 winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 23) jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, a konieczność ich wykonania nie powstała z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca upoważniony jest on do udzielenia wykonawcy robót polecenia ich wykonania odpowiednim wpisem do dziennika budowy i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. W takim przypadku stosowne dokumenty przedłożone zostaną Zamawiającemu w trybie i terminach przewidzianych dla robót dodatkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zawarte są w załącznikach do SIWZ 6-7..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00 - 74.23.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek
jakie przetargi wygrała firma
BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek
- BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek, ul. Kwiatowa 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,00
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17564,40
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.