Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Złotoryja: Modernizacja drogi gminnej ulicy Górniczej w Złotoryi - wymiana nawierzchni jezdni i chodnika wraz z modernizacją oświetlenia
Numer ogłoszenia: 88276 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej ulicy Górniczej w Złotoryi - wymiana nawierzchni jezdni i chodnika wraz z modernizacją oświetlenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni ul. Górniczej na nawierzchnię bitumiczną oraz wymiana nawierzchni istniejących chodników na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z przebudową istniejącego oświetlenia drogowego. Parametry obiektu: - długość - 1 200 m - powierzchnia drogi z nawierzchni bitumicznej - 6 955 m2 - powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej - 4 366 m2 1. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,5 gr. 5cm - warstwa podbudowy z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7cm. - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm. 2. Konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka betonowa polbruk szara gr. 8cm. - podsypka z miału kamiennego gr. 5cm. - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm. - warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. Przyjęto odzysk kostki betonowej z istniejących chodników w ilości 80% - kostka do ponownego wbudowania. Kostka i krawężniki granitowe mają zostać oczyszczone i złożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającą. 3.Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszojezdnego oraz zjazdów na posesje: - kostka betonowa polbruk szara gr. 8cm. - podsypka z miału kamiennego gr. 5cm. - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm. - warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. 4. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30cm układanym na ławie betonowej z B-15. Wzdłuż krawężnika przewidziano ułożenie ścieku z dwóch rzędów kostki kamiennej granitowej 15x17cm układanej na ławie betonowej z B-15. 5. Chodniki obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm. 6. Ciąg pieszo-jezdny obramowany krawężnikiem betonowym 15x30cm układanym na ławie betonowej z B-15. 7. Konstrukcja progów spowalniających wyspowych: - kostka betonowa polbruk czerwona gr. 8cm. - podsypka z miału kamiennego gr. 5cm. - podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm. - warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm. 8. Zjazdy do posesji - lokalizacja w dotychczasowych miejscach. Konstrukcja zjazdów jak konstrukcja ciągu pieszojezdnego. 9. Kosz na odpady wykonany z cynkowanej blachy stalowej, malowany proszkowo (kolor RAL1018), pojemność 70 l - szt. 8, wraz ze słupkami stalowymi, cynkowanymi - szt. 8 (na przykład typ Berlin firmy METEC lub równoważny). 10. Ławka z oparciem na podstawie z betonu zbrojonego, kolor orzech - szt. 6 (na przykład model Berlin firmy JUMAT lub równoważny). Występuje uzbrojenie w sieci: wodociągową, kanalizację sanitarną i deszczową, teletechniczną, energetyczną i gazową. Odwodnienie: Odwodnienie projektowanej drogi odbywać się będzie powierzchniowo poprzez układ spadków podłużnych i poprzecznych do ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej, następnie, poprzez istniejące studzienki ściekowe, do kanalizacji deszczowej. Założono wymianę uszkodzonych i zniszczonych wpustów ściekowych w studzienkach kanalizacyjnych na nowe. Urządzenia obce: Nie przewiduje się przebudowy sieci podziemnych. Będzie wykonana regulacja pionowa istniejących studni kanalizacyjnych, studzienek deszczowych, studni teletechnicznych oraz zaworów wodnych i gazowych, dostosowując ich pokrywy i skrzynki do nowej nawierzchni. Przewidziano ułożenie pod jezdnią przepustów ochronnych w celu usunięcia kolizji, które umożliwią wykonanie oświetlenia ul. Górniczej. Będą one układane z dwóch rur z PVC (PEHD) o średnicy 160 (2x160mm). Urządzenia bezpieczeństwa i organizacji ruchu: - oznakowanie pionowe i poziome (segregacja ruchu, pasy przejść dla pieszych, oznakowanie ścieżek rowerowych) zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w/s szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003.220. 2181); - przewidziano ułożenie progów spowalniających wyspowych z kostki betonowej czerwonej; - odnowienie i budowa stalowych barier drogowych; Oświetlenie: Projekt budowlano-wykonawczy w branży elektrycznej obejmuje swym opracowaniem 3 etapy wykonania przebudowy oświetlenia drogowego: Etap I - ulica Górnicza Etap II - ulica Szpitalna Etap III - ulica Miedziana Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia obejmuje jedynie przebudowę oświetlenia drogowego etap I - ulica Górnicza (działka nr 86 obręb 2 miasta Złotoryja). Zadanie polegać będzie na wymianie istniejącej szafy pomiarowej wraz z układem sterowniczym oświetlenia drogowego na wolnostojącą szafkę oświetlenia ulicznego SOP-3U w obudowie OP 58 DF oraz wykonaniu dwóch nowych obwodów oświetlenia linią kablową 0,4 kV oraz demontażu istniejących i montażu nowych, wysokich słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych z fundamentem w ul. Górniczej. - ilość słupów - 29 szt., - ilość opraw - 35 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 45 000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca przedstawi oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończył, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającej, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, gdy wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz). 2. Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do siwz), że: a) cena oferty obejmuje pełny zakres projektu i specyfikacji technicznej oraz jest zgodna z wytycznymi siwz; b) Wykonawca upoważnia Urząd Miejski w Złotoryi lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Urząd Miasta w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie; c) Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. 4. Kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, uprawnień zawodowych kierownika robót oraz dokumentu potwierdzającego przynależność kierownika robót do OIIB. 5. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć kserokopię, bądź skan poświadczone za zgodność z oryginałem Umowy Spółki. 6. Informacja o podwykonawcach i zasobach innych podmiotów uczestniczących w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią wzoru umowy i akceptuje warunki niniejszej umowy (załącznik nr 8 do siwz). 8. Kosztorys opracowany na podstawie przedstawionych przez Zamawiającą przedmiarów, zgodny z ceną ofertową. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów oraz podpisane przez wszystkich konsorcjantów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. niekorzystne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ, na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji; 2. kolizje z niezinwentaryzowanymi sieciami; 3. prace archeologiczne; 4. wstrzymanie robót przez uprawnione podmioty; 5. zmiana zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę lub wprowadzenie na budowę podwykonawcy; 6. zmiana konta bankowego na prośbę Wykonawcy; 7. wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 8. Zamawiająca dokonała zmiany sposobu wykonania, technologii części przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć ani też nie wynikało to z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy; 9. wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy; 10.zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, za zgodą Zamawiającego, na skutek przedłużającej się procedury przetargowej maksymalnie o okres liczony od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert do daty faktycznego terminu składania ofert oraz o ilość dni zawieszenia biegu terminu związania ofertą w przypadku wniesienia protestu, do czasu jego ostatecznego rozstrzygnięcia. 11. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającą umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 12. na skutek siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.