Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Konin: Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego
Numer ogłoszenia: 88280 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 140 000,00 zł w tym na: - część I: 70 000,00 zł - część II: 70 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. dysponują (dla każdej części) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, Kierownik winien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) 2 brygadami do robót drogowych w zakresie nawierzchni asfaltowych (min. 6 osób każda) c) 2 brygadami do robót chodnikowych (min. 6 osób każda) d) zespołem do utrzymania zimowego dróg (min. 5 osób) W przypadku złożenia ofert na część I i II zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób do realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 3. dysponują dla każdej z części potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wg zestawienia zawartego w tabeli nr 1 i 2: Tabela nr 1 L.p. Wyszczególnienie Parametry techniczne Ilość szt. /min/ 1. Koparka 0,40 m3 1 szt 2. Koparko-ładowarka (z wykluczeniem typu Ostrówek i Białoruś) - 1 szt 3. Spycharka 100 kM 1 szt 4 Równiarka samojezdna 100 kM 1szt 5 Walec statyczny samojezdny 10Mg 1 szt 6 Walec statyczny ogumiony 10Mg 1 szt 7 Walec wibracyjny samojezdny 9 Mg 1 szt 8 Wibrator powierzchniowy - 1 szt 9 Frezarka drogowa z podajnikiem urobku 0,5 m 1 szt 10 Ciągnik kołowy 75 kM 1 szt 11 Samochód towarowo-osobowy 0,9 Mg 1 szt 12 Samochód wywrotka 5-10 Mg 1 szt 13 Pługopiaskarki - 3 szt 14 Pług wraz z ciągnikiem kołowym - 1 szt 15 Urządzenia do zabezpieczenia ruchu na czas wykonywania robót w pasie drogowym - kpl 16 Wytwórnia mas bitumicznych 50 Mg/h 1 szt 17 Rozściełacz mas bitumicznych szer. 3,5 m 1 szt 1. Pozycje 16 i 17 z tabeli nr 1 wykonawca może mieć wspólne w przypadku złożenia oferty na część I i II Tabela nr 2 L.p. Opis (rodzaj, nazwa producenta, model) Ilość szt. /min/ 1. Malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek 2 szt 2. Sprzęt umożliwiający mechaniczne starcie oznakowania istniejącego 1 szt 3. Mechaniczny sprzęt do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń 1 szt 4 Sprzęt do transportu materiałów przeznaczonych do poziomego znakowania dróg 1szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 4. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali min dwie prace swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg w tym: Dla części I - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 50km dróg. Dla części II - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 65 km dróg Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (dla każdej z części) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Należy przedłożyć: - kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca Należy przedłożyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót wyrażających się wykonaniem min. dwóch prac swoim rodzajem i wartością odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 7. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 103,50 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 24.04.2009 r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, pok. nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina - lewobrzeżnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina - prawobrzeżnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.