To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 88283 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Kraków: Remont pomieszczeń o numerach 226, 227, 228 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 54.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64042-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73525-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
181500000, ul.
al. Mickiewicza
21,
31120
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 624 413, faks
126 624 410, e-mail
dzp@ar.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): https://urk.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń o numerach 226, 227, 228 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 54.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr zamówienia: DZP-291-1865/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń o numerach 226, 227, 228 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia tj. stołów laboratoryjnych, dygestorium, stołu wyspowego, krzeseł, szaf i innego wyposażenia; wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach; demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnic; skucie tynków i wykonanie nowego tynku cementowo-wapiennego; wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych ściany korytarzowej; montaż wykładziny ściennej z PCW odpowiedniej dla pomieszczeń laboratoryjnych; licowanie parapetów betonowych płytkami gresowymi polerowanymi; wymiana posadzek na posadzki z wykładzin PCW odpowiednich dla pomieszczeń laboratoryjnych (wymiana podkładów pod posadzkę wraz z izolacją ze styropianu i izolacją p. wilgociową, we wszystkich pomieszczeniach); demontaż sufitów podwieszonych w zakresie niezbędnym dla wykonania podłączenia wentylacji dla dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne; wymiana płyt sufitowych, kasetonowych 60x60 cm; wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów; pomalowanie ścian i sufitów; montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, pomiędzy pomieszczeniami 226, 227 i 228; wymiana rolet okiennych na rolety pionowe zwijane; wymiana podejść instalacji wodno-kanalizacyjnej i gazowej do wyposażenia laboratoryjnego (dygestorium, stół wyspowy, stanowisko do mycia, umywalka, komory laminarne, demineralizator); montaż wentylacji odciągowej do dygestorium, szafki pod dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne; wymiana instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia, instalacji komputerowej; wniesienie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia znajdującego się w dyspozycji użytkownika (autoklaw, lodówka, komory laminarne). 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Rysunki techniczne - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134146.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 165000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.