eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › pełnienie ochrony fizycznej budynku Urzędu Gminy Czerwonak wraz z dozorem otoczenia oraz sprawowanie całodobowego monitoringu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w instytucjach gminnych



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Czerwonak: pełnienie ochrony fizycznej budynku Urzędu Gminy Czerwonak wraz z dozorem otoczenia oraz sprawowanie całodobowego monitoringu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w instytucjach gminnych
Numer ogłoszenia: 8828 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, fax 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie ochrony fizycznej budynku Urzędu Gminy Czerwonak wraz z dozorem otoczenia oraz sprawowanie całodobowego monitoringu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w instytucjach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: pełnienie ochrony fizycznej budynku Urzędu Gminy Czerwonak wraz z dozorem otoczenia oraz sprawowanie całodobowego monitoringu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w instytucjach gminnych. 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny usługi ochroniarskie 74.61.00.00-8 Przedmiot dodatkowy usługi nadzoru przy użyciu alarmu 74.61.10.00-5 3) Zakres zamówienia w odniesieniu do ochrony fizycznej budynku wraz z dozorem otoczenia obejmuje zabezpieczenie mienia znajdującego się w urzędzie oraz mienia w otoczeniu budynku przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją poprzez: a) Wykonywanie prewencyjnych, wewnętrznych obchodów budynku. b) Wykorzystywanie oddanego do dyspozycji pracownika ochrony systemu monitoringu wizyjnego obiektu; c) Wzmożoną kontrolę osób wchodzących i wychodzących z budynku urzędu, po godzinach jego pracy; d) Niezwłoczne powiadamianie przełożonych, policji, straży gminnej o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu, zabezpieczanie miejsca ich popełnienia; e) Stosowanie przez pracownika pełniącego ochronę fizyczną w razie takiej konieczności środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. t.j. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zmianami); f) Skuteczne reagowanie w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia; g) Prowadzenie księgi dyżurów: wpisywanie informacji o objęciu dyżuru i o zaistniałych zdarzeniach; h) Po zakończeniu pracy urzędu: a) sprawdzanie właściwego zabezpieczenia pomieszczeń oraz wszystkich korytarzy, wyjść i wejść w obiekcie; b) zamykanie i otwieranie obiektu po i przed rozpoczęciem pracy urzędu; c) przyjmowanie i przekazywanie sygnałów alarmowych osobom funkcyjnym urzędu Gminy zgodnie planem powiadamiania; d) utrzymywanie stałej łączności z Grupą Interwencyjno - Operacyjną swojej firmy; e) obserwowanie na monitorze sygnałów wizyjnych z kamer, ze szczególnym uwzględnieniem obrazów z kamer monitorujących mienie urzędu znajdujące się na zewnątrz budynku; f) podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych w zależności od skali zagrożenia i potrzeb na wypadek próby włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren obiektu, dewastacji mienia, naruszenia porządku, awarii technicznych, zagrożenia pożarowego; i) włącznie i wyłączanie systemu SSWiN stref bezpieczeństwa istniejących w Urzędzie Gminy, j) Po zakończeniu sprzątania, pracownik ochrony w obecności sprzątaczki dokonuje sprawdzenia pomieszczeń pod kątem zabezpieczeń technicznych takich jak: kłódki, plomby, okna, oświetlenie oraz dokonuje przeglądu pod względem zabezpieczeń ppoż., k) Dyżury pracowników ochrony w dniach i godzinach: a) w poniedziałek od 17:00 do 7.00 we wtorek; b) we wtorek od 15.00 do 7.00 w środę; c) w środę od 15.00 do 7.00 w czwartek; d) w czwartek od 15.00 do 7.00 w piątek; e) w piątek od 15.00 do 9.00 w poniedziałek; oraz święta i dni wolne od pracy. 4) Zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do sprawowania całodobowego monitoringu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w niżej wymienionych instytucjach gminnych obejmuje: a) Przyłączenie do centrum monitorowania Wykonawcy, Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu istniejących w niżej wymienionych jednostkach gminnych z zastosowaniem dwóch torów przesyłu sygnałów: o toru zasadniczego przez nadajnik GPRS z APN- em stanowiącym własność Wykonawcy- przepięcie w terminie do 3 dni licząc od dnia podpisania umowy; o toru pomocniczego z wykorzystaniem linii telefonicznej przewodowej w tych obiektach, gdzie ona występuje i przepięcie w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy; w przypadku braku przewodu łączącego centralę telefoniczną z centralą SSW i N należy wykonać połączenie b) Stałe, całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych z SSWiN jednostek gminnych oraz natychmiastowe reagowanie po otrzymaniu sygnału o naruszeniu systemu poprzez wysyłanie Grup Interwencyjnych c) Wzywanie w sytuacjach szczególnych (np. włamania): Policji i innych służb; wskazanego imiennie przedstawiciela ochranianego obiektu; d) Prowadzenie rejestru sygnałów przyjętych z SSWiN ochranianych instytucji oraz rejestru interwencji GI. e) Udostępnianie na żądanie Zleceniodawcy wyciągów z ww. rejestrów. f) Prowadzenie bieżących przeglądów i konserwacji SSW i N istniejących w ochranianych jednostkach gminnych, łącznie z świadczeniem usługi przyjazdu na miejsce i zdiagnozowanie przyczyn awarii najpóźniej w terminie do 24 godzin od chwili wystąpienia awarii. O zdiagnozowaniu awarii należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego - osobę upoważnioną. Koszty wszelkich napraw niewynikających z winy Zamawiającego na urządzeniach transmisji przesyłu sygnałów stanowiące własność Wykonawcy ponosi Wykonawca. g) Zabezpieczanie miejsc zdarzeń przez Grupy Interwencyjne. Członkowie Grupy Interwencyjnej winni posiadać właściwe tj. zgodne z obowiązującymi przepisami kwalifikacje, adekwatne do realizowanych zadań, wyposażenie sprzętowe oraz identyfikujące umundurowanie, a także poruszać się pojazdami służbowymi oznakowanymi wyraźnym logiem agencji ochrony. Liczba Instytucji gminnych - 21

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; (2) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp), w tym: (1) dysponują pracownikami posiadającymi co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami); (2) dysponują pracownikiem posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami); (3) dysponują minimalnie 2 pojazdami GI wyposażonymi w GPS-y, (4) dysponują 21 urządzeniami GPRS z wydzielonym dla Wykonawcy APN-em. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp), tj. (1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w opisie warunków pkt 1) lit. b) (1) i (2) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), f) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w opisie warunków pkt 1) lit. b) (1) i (2) SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia: (1) licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia . (2) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), b) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest wykazać przynajmniej: (1) 2 pojazdy GI wyposażone w GPS-y, (2) 21 nadajników GPRS z wydzielonym dla Wykonawcy APN-em wg załącznika nr 4 do formularza oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny), g) polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z opisem warunków punktem 1) lit.c) (1) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.