eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie i dostarczenie znaków, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-18

Suwałki: Wykonanie i dostarczenie znaków, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 88297 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57721 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5667855, faks 087 5664831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie znaków, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie znaków, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zakres dostawy określono w przedmiarze - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). 4. Wymagania dotyczące zamawianych znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: - producent znaków drogowych powinien posiadać dla swojego wyrobu aprobatę techniczną, certyfikat zgodności nadany mu przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znak budowlany B lub CE i wystawioną przez siebie deklarację zgodności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Folie odblaskowe na lica znaków drogowych powinny posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta. Słupki, blachy i inne elementy konstrukcyjne powinny mieć deklarację zgodności z odpowiednimi normami. - rury powinny odpowiadać wymaganiom PN-H-74200:1998, PN-84)H-74220 lub innej normie, wykonane ze stali w gatunkach dopuszczonych przez PN-H-84023.07 lub innej normy. - materiały użyte na lico i tarczę znaku oraz połączenie lica znaku z tarczą znaku, a także sposób wykończenia znaku, muszą wykazywać pełną odporność na oddziaływanie światła, zmiany temperatury, wpływy atmosferyczne i występujące w normalnych warunkach oddziaływania chemicznego (w tym elektrochemiczną) - przez cały czas trwałości znaku, określony przez wytwórcę lub dostawcę. Tarcza znaku może być wykonana z: - blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,25 mm, a tarczy tablicy o powierzchni > 1 m2 powinna być wykonana z blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,5 mm wg. PN-EN 10327:2005 lub PN-EN 10292:2003)A1:2004)A1:2005, a z blachy aluminiowej odpowiednio dla znaków 1,5 mm i 2,0 mm dla tablic wg. PN-EN 485-4:1997 - konstrukcji warstwowej (zwanej dalej technologią warstwową) z dwóch płaskich blach stalowych o grubości min. 0,5 mm, z powłoką cynkową co najmniej 225g/m2, pokrytych od strony zewnętrznej powłoką ochronną lakierniczą o grubości min 25 m oraz z płyty styropianowej w gatunku min EPS 150 o grubości min. 22 mm połączonych ze sobą warstwą kleju. - wielkość określona w zamówieniu, - krawędzie podwójnie gięte, - podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych lub w technologii warstwowej. - ceny obejmują transport do Zamawiającego - cena znaku obejmuje komplet zamocowania tj. obejmy, śruby, podkładki - ceny elementów np. azylu obejmują komplet mocowań np. w przypadku azylu kołki, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe - znaki I gen., II gen. na podkładzie z blachy ocynkowanej zabezpieczonej z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanej lub w technologii warstwowej, krawędzie podwójnie gięte, z tyłu umieszczony znaczek zamawiającego MDI Suwałki wykonany z folii I gen. - każdy wykonany znak drogowy oraz każda konstrukcja wsporcza musi mieć tabliczkę znamionową z : a) numer i datę normy b) datę produkcji c) klasy istotnych właściwości wyrobu d) nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem, e) znak budowlany )B) lub )CE) f) numer aprobaty technicznej IBDiM g) numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie powinna przekraczać 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości znaków mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości znaków niż podane ilości szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości znaków do wartości złożonej przez wykonawcę oferty. Zamawiający będzie zamawiał znaki sukcesywnie stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając je po cenach jednostkowych z oferty. 5. Dostawy znaków będą następowały sukcesywnie w terminie 14 dni na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwa Produkcyjno Usługowo Handlowego - SIRANT Firma Prywatna, Mazuchówka 60A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162651,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84261,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84261,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163439,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.