eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie prac konserwatorskich części elewacji oraz detalu kamiennego części okien witrażowych budynku Katedry przy ul. Sienkiewicza 16 w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Radom: Wykonanie prac konserwatorskich części elewacji oraz detalu kamiennego części okien witrażowych budynku Katedry przy ul. Sienkiewicza 16 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 88308 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Katedralna p.w. Opieki NMP, ul. Sienkiewicza 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 362 38 38, fax 0-48 362 38 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedra.radom.opoka.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwatorskich części elewacji oraz detalu kamiennego części okien witrażowych budynku Katedry przy ul. Sienkiewicza 16 w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac konserwatorskich części elewacji oraz detalu kamiennego części okien witrażowych budynku Katedry przy ul. Sienkiewicza 16 w Radomiu, zgodnie z Projektem Budowlanym Remontu Elewacji oraz Programem prac konserwatorskich przy detalu kamiennym witrażowych okien Katedry

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w SIWZ oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca spełnia wymienione warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą zero - jedynkową (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli oferty nie podpisał sam wykonawca a uprawnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 Ustawy - o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji, d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy (tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w przepisie art. 14 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego oraz uprawnienia w zakresie określonym w § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych) oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jego członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 5), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. prace konserwatorskie przy obiektach o dużej kubaturze - z podaniem ich wartości, zakresu, daty wykonania i Zleceniodawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji, f) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w lit. e) zostały wykonane z należytą starannością, g) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (minimalna wysokość sumy ubezpieczenia - 1.000.000,00 zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedra.radom.opoka.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-600 Radom, ul. Sienkiewicza 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: 26-600 Radom, ul. Sienkiewicza 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.