To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 88334 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Rybnik: Wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Rybnika
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55550-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Rybnika
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Rybnika. Prace związane z oznakowaniem będą prowadzone na terenie miasta Rybnika i obejmują wykonanie oznakowania: - cienkowarstwowego - tj. wykonanie oznakowania poziomego dróg publicznych na terenie miasta Rybnik poprzez malowanie farbą dopuszczoną do stosowania w drogownictwie. - grubowarstwowego - tj. wykonanie oznakowania przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów, linii zatrzymania, progów akustycznych linii ciągłych i przerywanych, itp. o strukturze nieregularnej lub regularnej z funkcją akustyczną, a także montaż prefabrykowanych taśm lub symboli graficznych - punktowych elementów odblaskowych. Oznakowanie poziome Wykonawca powinien wykonać zgodnie z zasadami podanymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r (Dz.U. nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. nr 170, poz. 1393 z 2002 r.). Znakowanie powinno być wykonywane w porach najmniejszego natężenia ruchem na drodze, w miarę możliwości w nocy, przy zastosowaniu odpowiedniego oznakowania ostrzegawczego oraz chroniącego świeżo umieszczone znaki. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zapewni sprzęt umożliwiający wykonanie oznakowania posiadający właściwości odblaskowe, a użyte materiały do znakowania będą posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań określających widzialność oznakowania w dzień i w nocy, szorstkość oraz grubości malowanych znaków. Przewidywana powierzchnia oznakowania grubowarstwowego to 3 455 m2, a oznakowania cienkowarstwowego to 21 500 m2. Przewiduje się wykonanie oznakowania na drogach znajdujących się na terenie Miasta Rybnika będących w zarządzie Prezydenta Miasta. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnego oznakowania pionowego wraz z wykonaniem projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzeniem na czas realizacji robót. Wykonawca będzie sukcesywnie wykonywać zlecone odcinki robót składające się na przedmiot zamówienia, w terminie ustalonym w protokole przekazania zleconego odcinka prowadzenia robót. Wykonawca przystąpi do prowadzenia prac na poszczególnych odcinkach niezwłocznie po pisemnym wskazaniu miejsca prowadzenia prac. Dla każdego odcinka termin realizacji będzie ustalany indywidualnie w zależności od jego wielkości. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia: - minimum 12-miesięcznej gwarancji na oznakowanie wykonane w technologii cienkowarstwowej oraz montaż punktów odblaskowych; - minimum 12-miesięcznej gwarancji na oznakowanie wykonane w technologii grubowarstwowej. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w ramach zamówienia zostaną spełnione wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie prac polegających na odnowieniu miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - znakowanie poziome cienkowarstwowe, - znakowanie poziome grubowarstwowe, - montaż punktowych elementów odblaskowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233221-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT365625.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 439915.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Lompy 11A/10 znajdującym się w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Zamysłów" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont transformatorów i ich podzespołów dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S. A.
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice- Projekt Ogólnomiejski - Budowa Skateparku teren przy ul. Łukowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.