Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Brzozów: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych
Numer ogłoszenia: 8834 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4342645, faks 013 4342645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje cztery odrębnych części (zadania), tj.: 1) ZADANIE Nr I - Pomiary sprawdzające (kontrolne) w związku z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków; 2) ZADANIE Nr II - Podziały nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Brzozowskiego; 3) ZADANIE Nr III - Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne); 4) ZADANIE Nr IV - Aktualizacja klasyfikacji gruntów (weryfikacja klas i użytków gruntowych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10 - Usługi topograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji dostaw tablic rejestracyjnych pojazdów co najmniej w zakresie odpowiadającym dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podst. treści przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dodatkowo w zakresie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez wykazanie się dysponowaniem co najmniej 1 osobą, spełniającą następujące wymagania, tj.: 1) Posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027) co najmniej w zakresie 2 - Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dot. Wykonawców składających ofertę na Zad. Nr I, II i III); 2) Posiadającą wydane przez właściwego wojewodę upoważnienie do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków (dot. Wykonawców składających ofertę na Zad. Nr IV); 3) Posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego liczone od daty uzyskania uprawnień zawodowych (dot. Wszystkich Wykonawców)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami w realizacji zamówienia dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na osobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - w odniesieniu do tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, III piętro, pok. Nr 4 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiary sprawdzające (kontrolne) w związku z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podziały nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Brzozowskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów (weryfikacja klas i użytków gruntowych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.