Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Kielce: Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach
Numer ogłoszenia: 88407 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga, Plac Stanisława Moniuszki 2B, 25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3680501, 3681140, fax 041 3681191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach z podziałem zadania: Zadanie I - fortepian Zadanie II - instrumenty perkusyjne Zadanie III - clavinova, pianino Zadanie IV - obój d amore
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części Kod CPV wg słownika 2008: 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: - zadanie I - 3.200,00 zł - zadanie II - 3.200,00 zł - zadanie III - 600,00 zł - zadanie IV - 500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy: - posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (2005- 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) nie mniejszych niż 80.000,00 zł każda i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; - znajdują się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. przedłożą informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub obrotów sześciocyfrowych na rachunku bankowym w ciągu ostatnich 12 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - udzielą pisemnej gwarancji jakości na instrumenty objęte przedmiotem zamówienia zgodnej z warunkami gwarancji udzielonymi przez producentów- dla fortepianu i pianina nie krótszej niż 60 m-cy, na pozostałe instrumenty nie krótszej niż 12 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp - według wzoru określonego w zał. nr 3 do niniejszej SIWZ, b)oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu określonych w art.24 ust. 1 i 2 Pzp - według wzoru określonego w zał. nr 4 do niniejszej SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub obrotów sześciocyfrowych na rachunku bankowym w ciągu ostatnich 12 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostaw instrumentów muzycznych na kwotę, nie mniejszą niż 80.000 zł - każda dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; zał. nr 5 do SIWZ, h)umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcjum), i)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Świętokrzyska im. O. Kolberga Pl. St. Moniuszki 2B 25-334 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Filharmonia Świętokrzyska im. O. Kolberga Pl. St. Moniuszki 2B 25-334 Kielce Pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I fortepian.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II instrumenty perkusyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III clavinova, pianino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV obój d amore.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.